RSS

Fotowedstrijd!

30 Apr

Wat leuk! Ik kreeg gisteren bericht van stadsblad De Echo: “Goed nieuws! Uw foto is verkozen tot een van de kanshebbers voor het winnen van onze eerste Echo fotocompetitie”. Het is een oude foto uit ongeveer 1925 (denk ik) waarop je mijn grootvader ziet op een schuit waarmee vracht vervoerd werd van de Zaanstreek naar Amsterdam. Opa staat in het midden, zijn vader Dirk staat links op de foto (die heb ik als klein kind ook nog meegemaakt vlak voor hij stierf …. ik word oud 😉 )

tn_A0106

 
6 reacties

Geplaatst door op april 30, 2014 in Vroeger

 

6 Reacties op “Fotowedstrijd!

  1. Everdien

    april 30, 2014 at 5:37 pm

    Altijd leuk die foto’s uit de oude doos, wat is er in die tijd toch veel veranderd!

     
  2. Maddy

    mei 1, 2014 at 8:44 am

    Wat een prachtige oude foto, nostalgie!!

     
  3. mmld

    mei 1, 2014 at 7:40 pm

    Dol op dit soort plaatjes, zou zo graag even in een tele-tijd machine willen!
    (even dan….)

     
    • margali

      mei 1, 2014 at 7:49 pm

      Ik heb van alle oude foto’s die ik had een fotoboek gemaakt bij Fotofabriek. Deze foto was er een van. Het is een van m’n mooiste boeken geworden, inderdaad een reis terug in de tijd.

       
  4. Yvonne den Boer

    mei 5, 2014 at 6:19 pm

    Wat een mooie oude foto en nog van eigen familie ook!
    Ik hoop dat je wint Marga!

     

Geef een reactie

 
