RSS

Gistermiddag en vanochtend

26 Apr

Gistermiddag genoten van de zon. M’n plantjes doen het goed dankzij een extra zonnig plekje:

tn_CIMG5238

Meneer Quast gebruikt de onderzetter uiteraard als ligbed, en zat onder de aarde en oude heidedoppen:

tn_CIMG5234

En ik heb natuurlijk behalve Quast nog 2 prachtige katjes die zich vanochtend van hun aktievere kant lieten zien 😉 Op de achtergrond hing Quast in de vitrages (kun je meteen zien wat échte aktie is).

tn_CIMG5251

tn_CIMG5260

tn_CIMG5264

tn_CIMG5278

tn_CIMG5276

 

 
7 reacties

Geplaatst door op april 26, 2014 in Katten, Streken van Quast

 

7 Reacties op “Gistermiddag en vanochtend

  1. mmld

    april 26, 2014 at 10:38 pm

    Lekker dat jij op zoveel-hoog geen last van slakken hebt.

     
    • margali

      april 27, 2014 at 6:40 am

      Gelukkig niet! Maar mijn benedenburen hebben er achter in de tuin ook erg last van, en zijn ook altijd bezig met oplossingen verzinnen. Kan het van m’n moeder ook herinneren, daar kwamen ze ook via gaten en kieren het huis binnen, bah … Heb je er niet eerder last van gehad?

       
  2. Yvonne den Boer

    april 27, 2014 at 9:19 am

    Heb jij geen last van slakken?Ik wel op twee hoog hoor,vind zelfs wel eens slakkeneitjes,die dan heel snel de vuilnisbak in gaan,de grote gooi ik héél ver weg,overboord,in het gemeentegroen.
    Oh,die Quast toch,die houdt je wel bezig hé,zijn je gordijnen nog heel?
    Die twee andere schatjes poseren zó mooi,alsof ze nóóit stout zijn,ha ha .
    Ik heb hier voor het eerst sinds vele jaren gordijnen,omdat ik dacht nu met oudere katjes ka het wel,maar er zitten toch al halen in hoor.
    Wat staan je bloemenbakjes er trouwens superfleurig bij zeg!

     
    • margali

      april 27, 2014 at 9:52 am

      Nou dat moet dan een troost voor Leyna zijn, dat je ook op xx-hoog slakken kunt hebben. Ik heb ze niet gelukkig. Misschien zijn m’n benedenburen heel succesvol in hun strijd?
      Mijn gordijnen hangen hier al zolang ik hier woon (schaam schaam) en er hebben al zoveel katten als ware Tarzans in die vitrage geslingerd. Ze leven nog steeds. Goeie kwaliteit dus 😀

       
      • Yvonne den Boer

        april 29, 2014 at 10:32 am

        Ik blijf hier huisjes-én naaktslakken weg halen,snap ook niet dat ze zo hoog komen.
        Nou zeg,zeker goeie kwaliteit gordijnen,hi hi.

         
  3. marijke

    april 27, 2014 at 7:03 pm

    Mooie foto’s, en wat een lief snoetje heeft ze toch. Erg mooie foto, rijp voor canvas. 🙂

     
    • margali

      april 28, 2014 at 7:44 am

      Daar had ik nog niet eens aan gedacht marijke! Ik heb veel prachtige foto’s – ook dankzij Ellen – van m’n 3 huidige katten, die geschikt zijn voor canvas. Maar eigenlijk – als ik er goed over nadenk – heb ik altijd pas foto’s op canvas laten zetten na het overlijden van een kat …. dus daar ga ik voorlopig niet aan denken 😉 Ik heb er ook voorlopig nog geen plaats voor met al die prachtige tekeningen van Jacob en Eva …

       

Geef een reactie

 
