RSS

Ashmanti en Sunny

04 Aug

Sunny is nu bijna 1 jaar.  Gisteren moest ik even overleggen met onze dierenarts Liesbeth over Ashmanti die een paar weken geleden zachte poep en een vuile broek had. Natuurlijk dacht ik meteen aan Dakotah …. het zal toch niet. Gelukkig was het na 4 dagen weer voorbij dankzij strikt dieet en Iso-Gel, maar hij poept nu 2x per dag ipv 1 keer. Dus toch een verandering. Noem me maar paranoide …  Liesbeth kon me gerust stellen.

Hier 2 video’s, eigenlijk vooral voor  Liesbeth zodat ze kan zien hoe leuk Ashmanti en Sunny met elkaar zijn.

 
2 reacties

Geplaatst door op augustus 4, 2017 in Gezondheid katten, Sunny

 

Tags:

2 Reacties op “Ashmanti en Sunny

  1. Maddy

    augustus 7, 2017 at 7:32 am

    Ik kan me voorstellen dat je dan gelijk terug denkt aan de gebeurtenissen met Dakotah, maar gelukkig kon Liesbeth je geruststellen!
    Wat lief en leuk om te zien hoe Sunny uitgebreid wordt gewassen en zo te zien geniet hij daar echt heel erg van!

     
    • margali

      augustus 7, 2017 at 10:45 am

      Zoals Liesbeth zei: “Ashmanti kan in principe eenzelfde probleem krijgen als Dakotah, want ze zijn toch nestgenoten en kunnen eenzelfde DNA hebben voor wat betreft afweer en gevoeligheden. Hij lijkt echter toch uit ander hout gesneden”. Ik denk dat zijn conditie beter is, hij heeft ook minder ellende gehad. Voor Dakotah was het vanaf dag 1 problemen met een rotte bek met tanden en een poliep in haar oor. Arme meid heeft zich dapper geweerd, en heeft gelukkig ook nog een heel goeie tijd gehad hier dankzij haar geliefde Quast 😉

       

Geef een reactie

 
