RSS

Blog jubileum

03 Mei

Jeetje ik krijg een berichtje dat het al weer 9 jaar geleden is dat ik hier bij WordPress een blog begon. De tijd vliegt. M’n vorige bericht is al weer bijna 2 weken geleden. Tijd om jullie toch te melden dat er hier e.e.a. aan de hand is waardoor ik weinig ruimte heb om foto’s en berichtjes te maken. Met mij en de katten gaat alles goed maar ik heb al m’n energie nodig om er te zijn voor mijn partner die problemen met z’n gezondheid heeft. De katjes zijn natuurlijk onmisbaar in het verschaffen van afleiding. Beetje te veel soms.

tn_DSC03643

Sunny heeft nu de drinkbak ontdekt en probeert uit alle macht om de kabel te pakken te krijgen ondanks de barricade die ik al voor Quast had aangelegd. Sunny gaat nog een stapje verder dus nu heb ik er zware gewichten op gezet. Ook zijn de katten constant op duivenjacht. Sunny heeft zelfs een grote veer te pakken gekregen …. helemaal wild werd hij. Toen ik hem na verloop van tijd wilde afpakken was hij nergens meer te vinden. Ik ben dus bang dat die veer opgegeten is. Jakkes die scherpe punt. Moet ik beter op letten.

 
3 reacties

Geplaatst door op mei 3, 2017 in Buitenwereld, Katten, Sunny

 

3 Reacties op “Blog jubileum

  1. Maddy

    mei 3, 2017 at 3:02 pm

    Wat een prachtige kater is Sunny geworden, maar zo te lezen en te zien ook een ergere boef dan Quast, dus moet je nog meer barricades op richten voor hem.

    Vervelend dat Jan problemen heeft met zn gezondheid, beterschap voor hem en sterkte voor jou!

     
  2. Yvonne den Boer

    mei 4, 2017 at 1:58 pm

    Oh oh,wat een boef is het toch,goed dat net én gaas hebt hé,wat een klimgeit zeg!

    Sterkte,wij denken aan jullie!

     
  3. Eline

    mei 4, 2017 at 9:24 pm

    Marga, beterschap voor Jan en sterkte voor jou.

     

Geef een reactie

 
