RSS

Sunny weer lekker puberaal

21 Apr

Sinds 2 dagen is Sunny weer helemaal de oude. Woensdag at hij weer vrij goed maar was nog een beetje rustig. Donderdag was het gedaan met de rust en zat hij weer ouderwets te klieren 😉 Hij is duidelijk aan het veranderen: heel soms zie ik hem nog lebberen bij Ashmanti, of lekker bij hem slapen. Meestal ligt hij nu alleen.

Vanochtend nog een hels kabaal in de achterkamer, en vervolgens kwamen 3 katten (Ashmanti achteraan) de poezenkamer binnen denderen. Door het dolle heen achter een grote wesp aan. Nee, geen hommel, een echt grote wesp. Ik wist niet dat die er nu al zijn (?). Het spijt me voor de wesp maar hij is niet meer …. dan had hij maar niet binnen moeten komen. Ik kon met moeite 3 katten opzij duwen en hem te grazen nemen want ik heb écht geen trek in weer een tripje naar de dierenarts. Een steek in de poot is niet zo’n ramp maar in de bek kan natuurlijk ernstig zijn.

Ik ben weer even niet zo aktief: dit keer niet omdat ik niet goed in m’n vel zit maar omdat er gewoonweg teveel gebeurt waardoor ik erg moe ben.

 
3 reacties

Geplaatst door op april 21, 2017 in Katten, Sunny

 

3 Reacties op “Sunny weer lekker puberaal

  1. Maddy

    april 23, 2017 at 2:22 pm

    Fijn dat Sunny weer helemaal de oude is!
    Oei, een grote wesp binnen, dat zal idd wel dolle boel geweest zijn met 3 katten erachteraan.

    IK hoop dat er binnenkort weer een beetje meer rust in je leven komt en je wat uit kunt rusten!

     
  2. Pieta

    april 27, 2017 at 1:05 pm

    Sterkte Marga, vervelend weer een dipje.

     
  3. Yvonne den Boer

    april 30, 2017 at 1:37 pm

    Gelukkig dat Sunny weer zichzelf is,al valt dat voor jou niet altijd mee! Maar die wesp,ik maak die beesten ook meteen dood hoor,het is hij of mijn kat,en dan is de keus makkelij,je moet er toch niet aan denken dat ze er een staak van in hun bek krijgen! Rot dat je je niet zo lekker voelt,soms komt er even te veel op een mens af hé,dan loopt je emmertje over,veel sterkte van ons Marga!

     

Geef een reactie

 
