RSS

Pasen

15 Apr

Ik had het een beetje druk 😉  vooral met katten. Sunny is een hopeloze puber, zit te worstelen met z’n hormonen net als zoveel katten die ik hierachter in de tuinen hoor krijsen en vechten … zucht. Het fokt mijn katten ook op. Ik wou dat mensen hun katten castreerden. Gisteren zag ik een krijsende kluwen van 3 katten. Mijn schatjes moeten hier binnen hun energie kwijt. Quast heeft de krabplank nu ook ontdekt maar komt niet zover dat hij helemaal bovenop de kast klimt:

tn_DSC03563

Ik heb nu ook m’n balkon klaar. Alle bakken goed vastgebonden want Sunny loopt rustig met 1 poot op de balustrade en de andere op het randje van de bak. Hij heeft er nog niks uit getrokken. Het is natuurlijk nog veel te koud maar oh ik ben zo weg van deze plantjes en die waren nu bij de Praxis voor 1 euro p.st. Heel sterk en bloeit prachtig. Nu de zon nog.

Ik wens jullie allemaal een goed en fijn Pasen!!

 
4 reacties

Geplaatst door op april 15, 2017 in Buitenwereld, Streken van Quast, Sunny

 

Tags:

4 Reacties op “Pasen

  1. Maddy

    april 15, 2017 at 1:32 pm

    Onbegrijpelijk dat mensen hun dieren niet laten helpen én ze dan ook nog eens zo naar buiten laten grrrr!

    Wat is je balkon een ontzettend mooie bloemenzee geworden, geniet ervan!

    Fijne Pasen ook voor jullie!

     
  2. Yvonne den Boer

    april 15, 2017 at 4:24 pm

    Snap het ook niet hoor,ze willen katten,maar het mag niks kosten,en eens even in “De Kat “verdiepen is er ook niet bij! Lekker laten knokken,ziektes en absessen zijn dan het resultaat,triest !
    En jij en je mannen hebben er ook last van,vooral Sunny! Maar netjes dat hij er geen plantjes uit haalt zeg !,Ja Million Bell’s,mini Petumiaatjes,wat zijn ze leuk hé,ik ben er ook dol op! Het ziet er weer heel kleurrijk uit bij jou Marga,gezellig!

     
  3. margali

    april 16, 2017 at 6:42 am

    Het schijnt volgende week te gaan vriezen, dus misschien moet ik de bakken even beschermen op een of andere manier. Misschien tent van plastic tegen de gevel aan.
    En die katten in de achtertuin …. ik moet dan altijd denken aan mijn Missy die ook in die achtertuinen zwierf en verging van de honger. Dat was in 2005 en ze is nog steeds heel gelukkig bij Ellen. Dat poesje had mazzel.

     
    • Yvonne den Boer

      april 17, 2017 at 11:15 am

      Meestal vriest het aan de grond,daar hebben wij hopelijk minder last van.
      Ik had het vroeger ook,(hier lopen veel minder katten los,gelukkig)vond het vreselijk om aan te horen,dat katten gegil,en dacht te ver door,zwanger katten,katers die elkaar een abces of ergere ziekten door geven,en ik kan me voorstellen dat je dan aan Missy denkt hoor,die kleine bofferd.

       

Geef een reactie

 
