RSS

En ja hoor ….

29 Mrt

Ik zat vanmiddag pontificaal met een kapmantel om in de poezenkamer omdat m’n haar gedaan werd. De kapster keek naar buiten en zei: “is dat de bedoeling?” kijkend naar m’n balkon. Zuchtend stond ik op (voelde de bui al hangen) en zag dit.

tn_DSC03532

Gek genoeg hebben we niks gehoord …. misschien heeft hij die bak bovenop zich gekregen. Nou ja, hij loopt nog op 4 poten. Ik heb de viooltjes maar een beetje boven de grond getrokken en later de bak opnieuw gevuld en nu vastgezet met ijzerdraad:

tn_DSC03533

Kijken wat Sunny daarop antwoordt ……

 
17 reacties

Geplaatst door op maart 29, 2017 in Sunny

 

17 Reacties op “En ja hoor ….

  1. Maddy

    maart 29, 2017 at 6:11 pm

    Oh, oh, misschien was Sunny wel helemaal onschuldig………. en had jij de bak niet goed vastgemaakt. ๐Ÿ™‚

     
    • margali

      maart 29, 2017 at 6:18 pm

      Echt niet ๐Ÿ˜‰ die bakken staan los op die dragers, zijn best zwaar dus ze waaien er ook niet af. Maar ja, als er een rooie duivel aan gaat hangen met 2 pootjes dan trekt hij die bak wel om ja. Zelfs Quast heeft dit nooit voor elkaar gekregen. Nou ja, ze zitten nu goed vastgebonden. Lastig want als de zon schijnt zet ik die bakken vaak op de grond (meer zon) en moet ik nu eerst dat draad los maken. Maar zo gaat het hier vaak: alles achter slot en grendel, of onbereikbaar maken want niks is heilig. Ik zit te wachten tot hij de keukenkastjes open maakt. Quast was daar ook goed in ๐Ÿ™‚

       
      • Maddy

        maart 30, 2017 at 7:19 am

        Echt een rode duivel dus!
        Wat ben je ook begonnen met nog een rode erbij ๐Ÿ˜‰

         
  2. Ella

    maart 29, 2017 at 7:36 pm

    Wel potverdorie, Sunny toch!!!!
    Leuk voor jou, maar daar wordt marga en de plantjes niet vrolijk van!๐Ÿ˜ซ

     
  3. Dicky

    maart 29, 2017 at 9:17 pm

    Heerlijk he katten. Ja ik heb ookvan die banjers en die zijn zelfs al 14 jaar. Die 2 Turken van mij gaan heerlijk liggen in de plantenbakken , platte bloemetjes zijn ook leuk. Aarde wordt heerlijk warm in de zon.
    Ach bewegen is leven zeg ik af en toe kreunend van de pijn in mijn rug en botten ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

     
  4. Mirel

    maart 30, 2017 at 9:48 am

    O, o, o, Wat hebben die viooltjes toch fout gedaan? Die katten zetten je toch altijd weer aan het werk…Het is dat ze zo lief zijn ; ) Ik dreig altijd met het asiel… maar daar meen ik natuurlijk niks van haha

     
    • margali

      maart 30, 2017 at 10:41 am

      Dreigen met Marktplaats is ook een goeie …. maar maakt ook geen indruk ๐Ÿ™‚

       
  5. Inge

    maart 30, 2017 at 4:20 pm

    Zet Sunny maar bij een boom (vast) in het Vondelpark met bordje : Wie wil mij ???
    oh ja, wel zak met eten erbij zetten

     
    • margali

      maart 30, 2017 at 5:41 pm

      Ik wil wedden dat hij zรณ weg zou zijn …. maar dat gebeurt van z’n levensdagen niet ๐Ÿ˜€ Meneer blijft gewoon hier, ik zal het nog minstens 1 jaar moeten volhouden, en gelukkig is hij gezond, maakt hij alleen maar af en toe spullen kapot die vervangbaar zijn desnoods (of niet).
      Afgelopen nacht om 5 uur hoorde ik een klap en gerinkel. Binnen 10 tellen stond ik in de achterkamer waar 3 katten verbaasd stonden te kijken naar de ravage. Een nepvaren in een (helaas dure) chinese pot, hoog bovenop een gebarricadeerde kast, was tรณch door Sunny omver gegooid tijdens een enorme sprong … hij kan nog niet goed mikken ๐Ÿ˜‰

       
      • Ella

        maart 30, 2017 at 7:36 pm

        Nee toch, van die boom! Nog een jaar moeten volhouden????, voor dat meneer volwassen is, bedoel je. Geniet van zijn ondeugd.

         
      • margali

        maart 30, 2017 at 7:45 pm

        En dan heb ik nog niet eens verteld dat ik gisteren die loodzware plantenbak op m’n voet heb laten vallen waardoor ik gisteravond opeens niet meer kon lopen. Gelukkig vanochtend fysio dus die heeft even gekeken: voet gekneusd. … ja Ella ik gok dat het over 1 jaar in ieder geval rustiger zal zijn ๐Ÿ™‚

         
  6. Ella

    maart 30, 2017 at 7:49 pm

    Puff… dat is geen leuk genieten van zijn eerlijke ondeugd!!! Ik weet zeker dat Sunny je een heel lieve aai heeft gegeven op je pijnlijke voet. xx

     
    • margali

      maart 30, 2017 at 7:52 pm

      hij kwam me inderdaad troosten …. hij ging bovenop die voet liggen, heel schattig ….

       
      • Ella

        maart 30, 2017 at 7:53 pm

        ๐Ÿ‘โค

         
  7. Yvonne den Boer

    april 1, 2017 at 9:27 am

    Oh,maar ik kijk er niet van op eigenlijk…..het is gewoon een ontzettende boef! Ik heb het net Coen laten zien,die zei meteen,bekend hoor! Wij hebben aardig wat kittens gehad en het eerste jaar was afzien en afscheid nemen van je mooie spulletjes,maar wat zonde van die mooie pot Marga! Wij hebben er nu รฉรฉn,al hangt er een palmblad voor zijn neus,hij doet er niks mee,hi hi,maar hier is ook op elke meter te zien dat er een kat woont hoor,zo zijn wij nou eenmaal hรฉ! Maar ik vind het wel zielig voor je viooltjes….รฉn voor je teen…..beterschap!

     
    • margali

      april 1, 2017 at 4:13 pm

      Dank je Vonne. M’n therapeut heeft m’n voet de volgende dag goed onderhanden genomen. Ik kom vooral voor m’n rug maar hij behandelt ook m’n knie of voet indien nodig. En dat heeft goed geholpen.
      En ach die spullen …. ik zou het erger vinden als hij m’n televisie bijvoorbeeld omgegooid had … hij klom steeds via de achterkant omhoog – steunend op een kabel – en dan balanceren op het randje en heen en weer lopen…. ik zag hem naar me kijken “knap hรจ? wanneer kom je van die bank af want ik verveel me”…

       
      • Yvonne den Boer

        april 7, 2017 at 6:06 pm

        Fijn dat je therapeut je wat van de pijn af heeft kunnen helpen Marga,maar voorlopig zal die kleine rooie schurk je nog vaak verrassen ,ben ik bang!

         

Geef een reactie

 
