RSS

Puber Sunny

18 Mrt

Sunny verveelt zich. Hij heeft een tomeloze energie gecombineerd met hormoontjes die opspelen. Ashmanti heeft er geen moeite mee zo te zien, maar Quast wél. Die wil met rust gelaten worden en heeft geen zin om te spelen of samen te slapen. Dus ik heb geprobeerd om afleiding te geven. De video laat een paar van die dingen zien. Ik heb dat natuurlijk niet allemaal tegelijk gegeven. Het vliegengordijn is nieuw: m’n chinese kraalgordijn zou aan flarden gaan dus ik heb dit goedkope gordijn van papiervezel gekocht. Daar kan hij lekker op kauwen. Ook heb ik een sisalplank tegen de wand van de kamerkast gemaakt want hij sprong op de kast via de mooie canvasfoto van Jan & sons …. beetje zonde.

Gisteren heb ik 2 kattenplantjes gekocht, de plastic potjes in een stenen pot gezet, maar vanochtend vloog hij door het kattenluik met die plastic binnenpot in z’n bek. De plantjes lagen op het balkon. Dat belooft wat voor de plantenbakken die ik de komende week wil gaan vullen. Eerst maar met goedkoop spul want hij graaft het waarschijnlijk uit …. maar ik moet ergens beginnen.

 
4 reacties

Geplaatst door op maart 18, 2017 in Sunny

 

4 Reacties op “Puber Sunny

  1. Eline

    maart 18, 2017 at 10:08 pm

    Ik moest wel even lachen toen ik dat las over met die plastic pot in zijn bek door het kattenluik :-). Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling, je arme plantjes!
    Tjonge, hij houdt jou en de grote mannen wel bezig ;-).

     
  2. Maddy

    maart 19, 2017 at 7:25 pm

    Je kunt aan zn kopje al zien dat het echt een boefje is, een boefje die graag kattenkwaad uithaalt…

     
  3. Yvonne den Boer

    maart 22, 2017 at 7:37 pm

    Ha ha ,ik dacht al,Jan is vervangen door een krabpaal,hi hi,ik zag het op de foto,maar wat slim van je die paal,en het zou zonde zijn als hij die foto zou vernielen.Want wat kán die Sunny klimmen zeg,wát een energie zit er in dat mannetje! Ik hou mijn hart vast voor je plantjes op het balkon hoor! Álles is speelgoed voor hem hé! Sterkte,hi hi.

     
    • margali

      maart 23, 2017 at 8:50 am

      Het is een godswonder maar hij laat de plantenbakken met rust ….. ik snap er niks van. Ruimte genoeg om erin te gaan graven maar nee hoor … tot nu toen dan hè … Ik zorg denk ik wel voor kattenplantjes zodat hij kan knabbelen want dat vond hij wel lekker zo te zien. Vandaag hoop ik buiten te kunnen zitten, is ook weer een neiuwe ervaring voor hem. Knabbelen aan blote voeten is ook een favoriete bezigheid. Maar hij luistert goed naar “NEE”…. 😀

       

Geef een reactie

 
