RSS

Weinig puf

25 Feb

heb ik om iets te schrijven. Zal wel voorjaarsmoeheid zijn of zo. Heb ook nog steeds last van m’n kaak, hoewel dat na ruim 4 weken wel beter gaat zodat ik geen Ibuprofen meer nodig heb. Met Sunny gaat het weer prima, oogje ziet er goed uit. Afgelopen woensdag kwamen Yvonne en Coen hier op bezoek, met een tas vol muisjes, balletjes en hengeltjes. Het was groot feest, en erg gezellig. Gelukkig heeft Yvonne foto’s gemaakt:

En hier nog wat kattenfoto’s. Je ziet op de laatste 2 foto’s het nieuwste spelletje: swingen in de vitrage. Dit ziet er nog netjes uit, liever klimt hij een stukje omhoog en gaat dan als een aap heen en weer slingeren 😀

 
5 reacties

Geplaatst door op februari 25, 2017 in Sunny

 

5 Reacties op “Weinig puf

  1. Maddy

    februari 27, 2017 at 8:28 am

    Jammer dat je nog weinig puf hebt om te schrijven, maar er zal ook niet altijd wat zijn om te schrijven.
    Fijn dat het wel beter met je kaak gaat!

    Gezellig dat Yvonne en Coen zijn geweest en nog wel met een tas vol speeltjes.
    Leuke impressie en zo te zien vond Sunny het allemaal erg leuk.

    Genieten van al die foto’s!

     
    • margali

      februari 27, 2017 at 11:46 am

      Klopt Maddy, die pijn in m’n kaak en kies heeft me behoorlijk “aangedaan”. Overmorgen is het 5 weken geleden, en ik ga misschien maar even overleggen. Kan nog steeds niet kauwen met die kies, maar het wordt wel heel langzaamaan beter dus vermoedelijk zal ik geduld moeten hebben. Ik ben door die jarenlange aangezichtspijn gewoon overgevoelig geworden voor alles wat in m’n gezicht gebeurt (verkeerde verbindinkjes in m’n hersenen 😉 )
      Het was heel gezellig met Yvonne en Coen, en de speeltjes worden druk gebruikt ….

       
  2. Yvonne den Boer

    februari 27, 2017 at 2:07 pm

    Marga,wat duurt dat lang met die kies,geen gek idee om toch even te overleggen of dit wel normaal is!
    Ja,wat was het gezellig,we hadden veel te kletsen en wat vond ik het leuk om je katjes eens in het echt te zien….én jou en je prachtige huis natuurlijk!
    De rode heren liggen weer lekker bij elkaar en bij jou hé,samen op schoot gaat zo te zien ook goed,het gaat steeds beter tussen die twee!
    Maar wat een boef is Sunny,om zo in je mooie gordijnen te klimmen!
    Die is voorlopig nog lekker ondeugend ,ik heb het met eigen ogen gezien ha ha !

     
  3. margali

    februari 27, 2017 at 3:48 pm

    Vanochtend heb ik toch maar geprobeerd om 2 kasten te blokkeren. De hoge kast in de slaapkamer kan hij nu hopelijk niet meer op. Hij klauwde zich via m’n hometrainer en m’n dure overgordijnen naar boven om de nephangplant die daar staat te kunnen slopen. Hometrainer op een andere plek gezet, aan de andere kant van de kast de toegang via de wastafel geblokkeerd dus dat lijkt goed te lukken. Ik wilde ook de hoge buffetkast in de achterkamer met een opzij uitstekende plaat blokkeren maar daar sprong hij gewoon finaal overheen terwijl ik nog bezig was, dus dat heb ik maar opgegeven. Er staat toch niks op, hij kan hooguit 2.50 m naar beneden donderen.

     
    • Yvonne den Boer

      maart 9, 2017 at 10:21 am

      Jee,wat een avontuurlijk ventje is Sunny toch hé,daar was Quast niks bij ,lijkt het wel!
      Geoffrey was precies zo toen hij jong was,die heeft heel wat gesloopt in zijn jonge jaren! Sterkte Marga,eens komt het goed………hoop ik!

       

Geef een reactie

 
