RSS

Heb ik gedroomd?

04 Feb

of zag ik dit echt vannacht? heb er maar snel foto’s van gemaakt en toen weer terug naar bed.

tn_dsc03374

Ik heb al anderhalve week erge pijn in m’n kaak na de laatste herstelwerkzaamheden van mijn tandarts die nodig waren om de schade van mijn fietsongeluk uit 2012 te repareren. Sinds een paar dagen gaat het iets beter gelukkig. Ik kom nauwelijks buiten en probeer zoveel mogelijk te rusten.

De katjes vinden dat prima. Sunny wordt groot, hij is nu bijna 6 maanden, begint iéts rustiger te worden en weet intussen heel goed zichzelf te vermaken helaas. De grote katers liggen ’s ochtends lekker te maffen en Sunny is dan nog lang zo ver niet. Marga is ook niet beschikbaar dus dan maar zelf iets verzinnen: aan de klok hangen, tissues uit de doos rukken, schuursponsje aan stukken trekken – lukte maar 1 keer en toen was opeens dat sponsje door Marga weggehaald 😦 – en ga zo maar door. Tussen Sunny en Quast is nog regelmatig bonje en toch blijft hij hem opzoeken om bij te liggen slapen. Bij Ashmanti wil en mag hij nog vaak “drinken” ….

 
5 reacties

Geplaatst door op februari 4, 2017 in Gezondheid, Sunny

 

5 Reacties op “Heb ik gedroomd?

  1. Maddy

    februari 4, 2017 at 12:36 pm

    Jeetje, zomaar tussen de 2 mannen in! Dat is wel heel gezellig!
    Ondanks de bonje met Quast, is Sunny toch wel gek op hem! Ashmanti is zn opvoeder en Quast is zn oefenkameraad.

    Heel veel sterkte met je pijnlijke kaak!

     
  2. dirk

    februari 6, 2017 at 12:02 am

    Ha ha, die pootjes 😀 (van alle drie)
    “Ik vind je best wel lief, maar ik wil je toch onder controle houden.”

     
  3. Yvonne den Boer

    februari 6, 2017 at 4:25 pm

    Dit is wel héél erg lief en vredig,ik kan me voorstellen dat je dacht dat je droomde!

     
  4. Eline

    februari 7, 2017 at 4:56 pm

    Wauw, met z’n drietjes dicht bij elkaar. Goed dat je er een foto van genomen hebt, anders zou je echt nog denken dat je het gedroomd hebt ;-).
    Sterkte met je zere kaak!

     
    • margali

      februari 8, 2017 at 8:59 am

      Dank je wel! het gaat gelukkig nu eindelijk wat beter …

       

Geef een reactie

 
