RSS

Kitten en nieuwe bank

27 Jan

Nou ja, de bank is inmiddels een half jaar oud maar toch …. Ik had altijd medelijden met mensen die dachten dat ze een kat van een nieuwe bank af konden houden. Die met spuitbussen en aluminiumfolie aan de slag gingen …. Ik heb met de komst van Sunny op voorhand besloten dat alles waarschijnlijk gesloopt gaat worden: banken, nieuwe gordijnen etc. en dat ik me daar niet druk om maak. Intussen is duidelijk dat Sunny heel slim is en weet hoe hij mij op de kast kan krijgen want er zijn toch een paar dingen die ik niet fijn vind. Bijvoorbeeld de achterkant van de tv (1 kabel hangt al op half 7) en de klok: de klepel is er al uit, maar de rest blijft een uitdaging voor kleine Sunny. Dus hoe meer ik verbied, hoe erger hij wordt. Daarom hielp ik hem even een handje in deze video:

 
5 reacties

Geplaatst door op januari 27, 2017 in Sunny

 

Tags:

5 Reacties op “Kitten en nieuwe bank

  1. Dicky

    januari 27, 2017 at 1:25 pm

    Ja, dat is de kat op ht spek binden haha. Je hele bank uit elkaar, hij vindt dat prachtig natuurlijk.ik mag dat wel, maar ik heb geen dure , nieuwe meubels. Kringloop staan schitterende banken. Bij mij is al heel wat meubilair gesneuveld door de kittens en katten

     
    • margali

      januari 27, 2017 at 1:57 pm

      Het is geen heel dure bank Dicky, en het materiaal bevalt uitstekend. Er wordt niet aan gekrabt )tot nu toe 😀 )

       
  2. dirk

    januari 27, 2017 at 8:31 pm

    Hij kan inderdaad best wel een “beetje” druk zijn…. 😀

     
    • margali

      januari 27, 2017 at 9:07 pm

      Q@A en ik …. we worden af en toe helemaal gek van hem … Ashmanti is echt geweldig, die verzet zoveel werk en houdt die kleine bezig, of laat hem drinken bij hem. Hij mag nog steeds bij allebei slapen maar soms zijn er ook pittige gevechten vooral met Quast. Het lijkt langzamerhand beter te worden, en Quast groeit ook een beetje in z’n rol en is wat brutaler geworden. Sunny was hem nl steeds de baas, zo klein als hij is.

       
  3. Yvonne den Boer

    februari 6, 2017 at 4:27 pm

    Jéétje,wat een druktemaker zeg,genieten hoor,ik heb ook een paar keer een bank van dat spul gehad,echt ideaal met zulke druktemakers!

     

Geef een reactie

 
