RSS

Heel stout en heel lief

30 Dec

Heel stout:

uitleg staat onder de foto’s

en heel lief:

Het is hier weer erg onrustig door vuurwerkbommen. Ashmanti krijgt al 2 weken Zylkene, en dat helpt duidelijk. Eerst lag hij bij elke klap de rest van de dag onder het bed, maar nu niet meer. Morgen wordt dat natuurlijk heel anders, de vlucht-hut staat al dagen klaar. Ik hoop dat hij het redt. Twee jaar geleden zat ik in deze periode (natuurlijk op een zondag) in het Dierenziekenhuis dat gelukkig open was. Hij zat constant op de bak te stressplassen en ik wist niet of hij verstopt zat of niet. Dus ik kon geen risico nemen. Gelukkig bleek de blaas leeg. Gisteren had hij moeite met poepen, uiteindelijk met veel persen lukte het om wat kwijt te raken, vervolgens moest hij van de inspanning kotsen, en daarna zat hij zeker 5 keer op de bak nog een plasje eruit te persen. Ik had gezien dat hij eerst een goeie grote plas deed, dus dat maakte me niet ongerust. Uiteindelijk was het over. Gisteravond heb ik hem kip met pompoen gegeven (hij krijgt al 3x daags Isogel) en die pompoen werkt best goed. Vandaag ging het een stuk beter gelukkig. Arme kerel ….

 
2 reacties

Geplaatst door op december 30, 2016 in Buitenwereld, Gezondheid katten, Sunny

 

Tags: , , , , ,

2 Reacties op “Heel stout en heel lief

  1. Maddy

    december 31, 2016 at 1:30 pm

    Wat een heerlijke lieve, ondeugende hartebreker!!!!

    Ik wens jullie een rustige en fijne jaarswisseling!

     
  2. Yvonne den Boer

    januari 3, 2017 at 3:10 pm

    Ha ha ,wat een afleiding heb jij met dat boefje! Maar het zit er weer op voor een jaar,arme Ashmanti !Gelukkig maar,al mogen ze van mij al dat vuurwerk verbieden hoor! Gelukkig is Esmée niet bang en op Purcey maakte het ook geen indruk!

     

Geef een reactie

 
