RSS

Hoog Sunny, kijk omhoog Sunny

06 Dec

Ik zat zojuist aan m’n computer te werken en zie opeens naast me op de kast een schaduw omhoog klauteren. Ik kijk naar buiten en ja hoor …. meneer heeft ontdekt dat hij in het hekwerk, bedekt met een ijzersterk netwerk, omhoog kan klimmen. Net als Quast toen die niet zo zwaar was 😉  Het ziet er doodeng uit, maar alles zit echt helemaal dicht met netten en tiewraps en daarachter het hekwerk waar hij ook niet meer doorheen kan. En tóch  – controlfreak dat ik ben – vind ik het griezelig ….

 
11 reacties

Geplaatst door op december 6, 2016 in Sunny

 

11 Reacties op “Hoog Sunny, kijk omhoog Sunny

  1. marijke

    december 6, 2016 at 1:32 pm

    Wat een boef, kan me voorstellen dat je het toch niet echt leuk vindt.

     
    • margali

      december 6, 2016 at 3:16 pm

      Ik kan het niet tegenhouden Marijke. Kan alleen maar hopen dat het goed gaat. Het is net als met de klimbomen: de blauwe is 2 meter hoog en hij vliegt als een gek omhoog en bungelt soms aan 1 pootje aan het hoogste plateau….. is al een paar keer naar beneden gedonderd 😦

       
  2. safealove

    december 6, 2016 at 4:06 pm

    Oehh, die heeft geen last van hoogtevrees.. 😰

     
    • margali

      december 6, 2016 at 4:09 pm

      Hij heeft nergens last van, zo klein als hij is. Het enige waar hij last van heeft is dat hij nog klein is 😉

       
      • safealove

        december 6, 2016 at 4:36 pm

        Haha.. vandaar dat hij het af en toe wat hogerop zoekt.. 😉

         
  3. Maddy

    december 6, 2016 at 7:15 pm

    Oei, ik kan me voorstellen dat je dat griezelig vind, stel je voor dat die kleine garnaal toch een gaatje vindt…….

     
    • margali

      december 6, 2016 at 7:25 pm

      D’r zijn geen gaatjes Maddy. Dat stalen hek sluit alles hermetisch af, en omdat ik de grootte van de gaten van het hek niet vertrouw heb ik daar nog een net tegenaan gespannen met tiewraps. Maar het gekke is: je kunt weten dat het dicht zit en dan tóch angst voelen als die kleine omhoog schiet en gaat onderzoeken …

       
      • Maddy

        december 6, 2016 at 7:42 pm

        Hij kan er dus echt niet doorheen, maar ik kan me voorstellen dat je toch angst blijft voelen…

         
  4. Yvonne den Boer

    december 12, 2016 at 12:07 pm

    Jee,ik vind het ook eng hoor,ben ook een tut wat dat betreft,mar je kan hem inderdaad niet tegen houden,door schade en schande moet ie wijs worden!

     
    • margali

      december 12, 2016 at 12:19 pm

      Ik heb nu net ingegrepen. Hoog boven bij het hek loopt een gordijnroe ongeveer 10 cm vanaf het hek/netwerk. Ik hoorde gepiep, en meneer Sunny bleek in een soort spagaat te hangen: rechtervoor- en achterpoot over de gordijnroe, en linker voor- en achterpoot stevig in het netwerk vastgeklauwd. En toen wist hij het niet meer. Ik liet hem even modderen …..maar z’n gewicht zorgde ervoor dat hij als een hangmatje hing. Uiteindelijk is hij er zelf netjes uitgekomen zonder vallen maar ik heb nu de roe weggehaald. Nu kan hij alleen maar in het net hangen en omhoog of omlaag…..

       
  5. Yvonne den Boer

    december 15, 2016 at 11:22 am

    Oei,ik heb het een keer meegemaakt dat een buurkatje ook zo in het hek hing,pootje gekneusd,was ook zo’n ondeugende rooie!

     

Geef een reactie

 
