RSS

Sunny wordt groot

03 Dec

Woensdag is hij naar Liesbeth geweest om zijn hoofdprijs in de Halloween-fotowedstrijd ๐Ÿ˜‰ op te halen en hij is keurig gevaccineerd. Toen Sunny met 11 weken hier kwam woog hij 1.4 kg, nu weegt hij 1.9 kg en is bijna 16 weken. Hij mocht van Liesbeth iets meer eten hebben, en dat had ik zelf ook al gemerkt. Ik kan niet vrij voeren dus hij krijgt momenteel nog 6 maaltijden per dag en dat gaat uitstekend.

Soms kun je zien dat hij nog “klein” is. Toen hij hier kwam had ik even een kittenbakje in de woonkamer gezet omdat alle kattenbakken achter staan, dus “ver weg” voor hem. Na 2 weken haalde ik dat weg. Sindsdien heeft hij 2x een ongelukje gehad en in het speelgoedbakje geplast dat een halve meter naast de plek staat waar het kittenbakje stond. Jammer van de muisjes en knuffelkussentjes, maar wel reden om weer nieuwe te kopen (ook leuk).

Ik zit een beetje te modderen met foto’s en video’s. M’n Live Moviemaker doet het niet goed meer, eigenlijk onbruikbaar voor het knip- en overgangswerk. Toen ik de nieuwe versie eroverheen zette bleek ook m’n fotobewerking veranderd te zijn, heel ongemakkelijk. Vandaar dat ik dus even minder vaak foto’s plaats. Foto’s van een bewegende Sunny is bijna niet mogelijk: hij is 2x zo snel als Quast en net een bliksemschicht.

 
2 reacties

Geplaatst door op december 3, 2016 in Sunny

 

2 Reacties op “Sunny wordt groot

  1. Maddy

    december 3, 2016 at 7:00 pm

    Wat een heerlijke geniet foto’s!!
    Ze worden heel gauw groot, maar in vergelijking met die katers, lijkt hij nog klein…
    Haha, te druk bezig dus denkelijk om op tijd naar de bak te gaan, hetzelfde gedrag als bij een peuter die net zindelijk aan het worden is ๐Ÿ˜‰

     
    • margali

      december 4, 2016 at 7:54 am

      Dat denk ik ook Maddy. Hij krijgt flink wat water bij z’n natvoer dus ik denk dat hij een overvolle blaas had waar hij even geen tijd voor had. Wat oh oh, ik stond in de keuken en het leek alsof de woonkamer afgebroken werd door een stel werklui …. ๐Ÿ˜€

       

Geef een reactie

 
