RSS

Ik geniet

09 Nov

Ik zit tv te kijken, Ashmanti naast me op de bank, Quast en Sunny samen in de mand. Sunny heeft zich inderdaad er mooi ingedraaid hier: hij slaapt zowel bij Ashmanti als bij Quast, en overdag bij mij op schoot. De enige die pech heeft ben ik: ’s nachts moet ik me opsluiten in m’n slaapkamer anders doe ik geen oog dicht … of mept Sunny m’n oog dicht want hij probeert alles wat beweegt te pakken, ook een oog dat open gaat. Ik heb het een paar nachten geprobeerd maar hij is onverbeterlijk, en dus gaat de deur dicht als ik naar bed ga. Een paar keer per nacht moet ik er uit en dan zie ik hem altijd bij een van de grote katers liggen. Snik ……

tn_dsc03096

 
12 reacties

Geplaatst door op november 9, 2016 in Sunny

 

12 Reacties op “Ik geniet

  1. Dicky

    november 9, 2016 at 9:25 pm

    Wat een smeltfoto Marga, zo lief……..

     
  2. dirk

    november 9, 2016 at 10:09 pm

    Over een half jaar is hij wat rustiger en passen ze niet meer samen in een mandje…. Dan wordt alles weer anders. Dat heb je nou eenmaal met kittens: *alles* wat beweegt moet “gevangen” worden😀 Maar het kan inderdaad wel lastig zijn als elke beweging onder het dekbed wordt behandeld als een mogelijke prooi en de geringste oogbeweging in je rem-slaap wordt gezien als een uitnodiging voor een spelletje….
    Beter dat je een klein beetje jaloers bent dan dat de heren elkaar naar het leven staan😉
    Q&A doen het heel erg goed met opvoeden van Sunny.

     
    • margali

      november 9, 2016 at 10:35 pm

      Ach, ik mis het wel heel erg dat de katten niet meer op bed slapen, maar een goeie nachtrust is ook iets waard. En wie weet kan het over een poosje weer wel. Ik heb Q&A blijkbaar goed opgevoed, want ze krabben niet aan een dichte deur, en dús doet die kleine dat ook niet (tot nu toe). Ook als ik ’s nachts langs loop blijven ze gewoon liggen, kijken vaak niet eens op.
      Ik geniet maar van elke fase, en weet dat wat vandaag is morgen anders kan zijn. Ik wist van tevoren dat ik het leuk kon bedenken maar ook:: “de mens wikt maar de kat beschikt” ….
      Tot nu toe gaat het prachtig.

       
  3. Maddy

    november 10, 2016 at 7:44 am

    Het is idd wel jammer dat je dat slapen op bed nu (even?) moet missen. Hopelijk is dat in de toekomst, als die kleine dondersteen wat rustiger zal zijn, weer mogelijk.
    Maar zo te zien en te lezen, gaat het ontzettend goed en heeft Sunny weer wat vrolijkheid en opwinding bij de mannen teweeg gebracht, wat natuurlijk het oorspronkelijke doel was.
    Geniet ervan!

     
  4. Yvonne den Boer

    november 10, 2016 at 5:12 pm

    Ben het met Dirk eens,dat ze met z’n drieën zo geweldig zijn is wel nét zo belangrijk,en de rest komt echt wel weer! Maar wat een lieve foto zeg,dat is toch ook vreselijk genieten hé,hij doet het goed hoor,die kleine Sunny,maar de grote mannen net zo goed vind ik!

     
    • margali

      november 11, 2016 at 11:49 am

      Het gaat met allemaal hartstikke goed. Ik vind alleen Quast nog wat terughoudend en een beetje stil. Hij heeft duidelijk meer tijd nodig. Ik probeer hem ook “zijn momentje” te geven, en dat is ’s middags even samen een middagdutje doen. Dan kruipt hij tegen me aan. Maar ja …. dan moet dat kleine rooie monster natuurlijk wel slapen en niks in de gaten hebben😀

       
  5. Renée

    november 11, 2016 at 10:41 am

    Wat fijn dat het goed gaat tussen de heren. En een geweldige foto. Geniet ervan !

     
  6. dirk

    november 12, 2016 at 9:44 am

    Dit https://youtu.be/8L4vg-g20KE kan ik nooit meer horen zonder aan deze foto te denken…….

     
  7. margali

    november 12, 2016 at 11:12 am

    oh yeah ……😉
    sweet memories ….

     
  8. ellen

    november 12, 2016 at 2:27 pm

    lief

     
  9. Pauline

    november 16, 2016 at 10:48 pm

    Wat een aandoenlijk plaatje! En wat geweldig dat hij zo goed opgenomen wordt door die twee volwassen katers. Ik hoop dat je heel veel plezier mag beleven aan dit trio maar zo te zien zit dat wel snor.

     
    • margali

      november 17, 2016 at 8:08 am

      Dank je wel Pauline!! Ik hoop dat alles goed gaat met je. Leuk je te “zien”….😉

       

Geef een reactie

 
