RSS

Rollebollen

08 Nov

 
8 reacties

Geplaatst door op november 8, 2016 in Sunny

 

8 Reacties op “Rollebollen

  1. Esmée

    november 8, 2016 at 2:48 pm

    Wat leuk! Ik geniet er echt van dat Sunny(garfield) zich al thuis voelt!

    Groetjes Esmée, dochter van Renée

    PS;doe de groetjes aan mijn lieve sunny!

     
  2. margali

    november 8, 2016 at 4:44 pm

    Echt genieten is dit hè? Ik heb Sunny een kusje van je gegeven Esmée, en erbij gezegd dat het van jou was😀 Jullie hebben goede werk gedaan met de kittens. Doe iedereen de groetjes van Jan en mij en 3 cats

     
  3. Dicky

    november 8, 2016 at 7:55 pm

    Zo Ashmanti, pakt Sunny al goed aan, perfect!! De kleine heeft het al. Goed voor elkaar. Bij de ” ouwetjes”,😄😃😀😺😺😺

     
  4. dirk

    november 8, 2016 at 8:15 pm

    Dankjewel!!!!

     
    • margali

      november 8, 2016 at 8:20 pm

      Toen ik dit filmde dacht ik “dit is voor Dirk”….😉

       
  5. Yvonne den Boer

    november 10, 2016 at 5:16 pm

    Dat heet opvoeden,geweldig! Ashmanti heeft de kracht en Sunny de snelheid,leuk hoor,genieten!

     
  6. Renée

    november 11, 2016 at 10:43 am

    Tjonge, wat is hij al gegroeid zeg !

     
    • margali

      november 11, 2016 at 11:35 am

      Ik vind hem nog steeds zó ontzettend klein Renée😉 Ben alleen maar grote katten gewend. Ik geloof dat hij iedere week zo’n 100 gram aankomt dus dat gaat prima. Handig dat ik hem met 1 hand overal uit kan plukken😀 (voor zolang het duurt)

       

Geef een reactie

 
