RSS

Zo maar wat foto’s

07 Nov

tn_dsc03047

Hij is nu een week hier. Afgelopen nacht heb ik eindelijk goed geslapen. Toen ik naar bed ging was Sunny weer aan het spelen. Door het dolle heen: hij springt dan met 4 poten uitgespreid pardoes op Ashmanti’s dikke kop die hem er niet afgeschud krijgt. Uiteindelijk lukt dat en gaat hij bovenop die kleine liggen. Maar toen ik bijna in slaap was kwam Sunny even bij mij het feest voortzetten en sprong ook bij mij 2x bovenop m’n gezicht met poten uitgespreid … de 2e keer heb ik hem in z’n lurven gepakt en de slaapkamer uit gezet. Deur dicht, hele nacht. Zielig voor Q&A want die slapen graag bij mij maar dit was te gek. Hij heeft toen lekker bij Ashmanti op de bank geslapen zag ik toen ik even eruit moest. Vannacht gaan we het opnieuw proberen.

 
3 reacties

Geplaatst door op november 7, 2016 in Sunny

 

3 Reacties op “Zo maar wat foto’s

  1. Dicky

    november 7, 2016 at 11:43 pm

    Lieve foto’s, hij eeft zich er heerlijk ingedraaid met zijn kontje

     
  2. Yvonne den Boer

    november 8, 2016 at 9:45 am

    Wat een leuke foto’s,die met de twee mannen met het kleintje is vooral erg lief.
    Maar wat een typje zeg,due Sunny,van de duvel niet bang hé! Het ziet er wel heel goed uit hoor,zo met elkaar na een week!

     
  3. margali

    november 8, 2016 at 11:37 am

    Hij is echt heel brutaal en zo vol energie ….. ik probeerde afgelopen nacht opnieuw om de slaapkamer open te houden zodat ze bij me konden slapen maar dat is nu echt onmogelijk. De bescherming die hij ’s nachts de eerste dagen bij mij zocht zoekt nu nu bij Ashmanti. Hoewel …. toen ik naar de wc ging lag hij weer bij Quast in z’n nest. Ik ben dus degene die het nakijken heeft momenteel …. moederziel alleen in bed😦

     

Geef een reactie

 
