RSS

Groot?

31 Okt

Ik vind Sunny zo vreselijk klein en rank want ik ben grote katten gewend ….. hij is vandaag 11 weken oud en weegt 1.4 kg …. Volgens mij is dat een flinke jongen, maar ik zie het niet. Weegschaal is echt goed en hij bleef keurig stil zitten. Hij is trouwens prima op te pakken, gisteren heb ik hem meteen een ontwormingspil gegeven en dat liet hij ook prima toe. Geen idee of ik daar beter een paar dagen mee had kunnen wachten maar ’t is gedaan …

Hij probeert nu m’n cursor te vangen ….😀

tn_dsc02986

 

 
5 reacties

Geplaatst door op oktober 31, 2016 in Algemeen

 

5 Reacties op “Groot?

  1. dirk

    oktober 31, 2016 at 9:25 pm

    Natuurlijk is hij klein! Kitten “straatkatje” tegenover volwassen Ragdoll en halve Maine Coon… Daar gaat hij nooit van winnen in dat opzicht. Maar keurig op gewicht voor z’n leeftijd.
    En daar gaat nog een heleboel kittenvoer in voor hij stopt met groeien!

     
    • margali

      oktober 31, 2016 at 9:44 pm

      Zo klein en soms wiebelig als hij is probeert hij héél volwassen sprongen te maken. Af en toe dus mispoes want hij haalt het nog niet😉 Hij is zo ondernemend, ik lig steeds in een deuk.

       
      • dirk

        oktober 31, 2016 at 10:34 pm

        Ik ben benieuwd of, en wanneer, hij vanalles in de waterbak gaat gooien. Is op de één of andere manier een “kitten ding”. Ik heb geen flauw idee waarom en ze doen het niet allemaal maar heel veel wel.

         
  2. margali

    oktober 31, 2016 at 10:41 pm

    Hij is vandaag aan de gang gegaan met de fontein want dat kende hij denk ik niet. Voorlopig is het water eruit gooien leuker dan speeltjes erin gooien.
    Ze hebben nu hun dolle moment: meneerke zit bovenin de hoge blauwe boom en kijkt of hij de lamp gaat halen … als hij door het dolle heen is dan is hij tot alles in staat. Springt ook regelmatig mis.
    De andere katten zijn in ieder geval aktiever geworden😀

     
    • dirk

      oktober 31, 2016 at 11:01 pm

      Haha, laten we het er maar op houden dat hij de reputatie van de hond aan wie ik dacht met de naam suggestie hoog houdt! Rood, lief, onvoorwaardelijk trouw maar ook heel impulsief.

       

Geef een reactie

 
