RSS

Goedemorgen allemaal!

31 Okt

Eindelijk een beetje rust om te vertellen😉

Gisteren is alles dus prima verlopen. Sunny is in een prachtige omgeving opgegroeid en ging zelf alvast in de mand zitten. De introduktie verliep ook prima: hij had tijdens de reis op een bedje van Quast gelegen dus had al een beetje zijn geur, zijn eigen handdoek ligt hier nu in de hal maar hij taalt er niet naar. Is al helemaal thuis.

Gisteravond heb ik een matrasje voor mij op de grond gelegd in de achterkamer: mijn slaapkamer is nogal geïsoleerd van de rest van het huis en de katten vinden dat kamperen ook altijd feest. Binnen no time kwam Sunny bij me in bed. Eerst op m’n hoofdkussen, gedrapeerd rondom m’n hoofd met kopje op m’n wang. Dat werd een beetje warm op den duur, en toen verkaste hij naar beneden, met z’n kop in m’n hals. Ook warm …. toch heeft hij de hele nacht zo tegen me aan gedrukt geslapen. Q@A deden wat ze altijd deden, vlak naast me op de krabton en later bij me op het matras geslapen.

Ik lag te genieten, heb wel wat geslapen maar heb gewacht tot de wekker ging (is trigger dat er gegeten gaat worden) en toen was het weer bal. Rennen, spelen, de buitenboel even inspecteren en toen eten: hij weet het al precies. Als ik het voer klaar maak zitten er nu 3 katten achter m’n rug op de wasmachine. En nu wordt het huis weer afgebroken, Sunny heeft een muisje van het gastgezin waar Quast eigenlijk ook wel mee wil spelen. Ashmanti heeft het balletje geconfisqueert en speelt daar mee. Teken dat ook hij zich senang voelt anders deed hij dat niet.

 

 
2 reacties

Geplaatst door op oktober 31, 2016 in Katten

 

2 Reacties op “Goedemorgen allemaal!

  1. Maddy

    oktober 31, 2016 at 12:16 pm

    Oh, ik dacht (waarom weet ik niet) dat je hem zaterdag al ging halen… maar wat doet hij het al gelijk ontzettend goed.
    Gezellig zo’n kampeernacht, zeker met zo’n heerlijk kleintje tegen je aangedrukt!
    Volgens mij gaat het echt goed daar bij jullie,ook fijn om te lezen dat Ashmanti zelfs met dat afgepikte balletje speelt!

    Met een kitten in huis, heb je echt geen tv nodig de komende tijd😉
    Geniet ervan!

     
  2. Dicky

    oktober 31, 2016 at 8:14 pm

    het is een heerlijk onbevangen kitten. Heel erg fijn dat het al zogoed gaat. Ze hebben dus respect voor elkaar. Leuk om te kamperen in huis, ja dat vinden katten. Altijd erg leuk. Marga eniet ervan, het gaat zo snel. Al zal je je nooit vervelen met een rode kater.

     

Geef een reactie

 
