RSS

Hij gaat Sunny heten

26 Okt

Garfield gaat Sunny heten. Met dank aan Dirk voor de suggestie. Hij heeft ook de naam Quast bedacht en dat was ook een goeie greep. Inmiddels staat Sunny al ingepland voor over 2 weken bij Liesbeth voor de 2e vaccinatie. Vandaag ging ik even voer voor de katten halen en kreeg toen enthousiaste reakties van iedereen daar. Ik begin in de stemming te komen.

Vanmiddag ben ik nog aan de slag gegaan met een groot net. De gaten in het hekwerk, vooral onder de balustrade, zijn te groot voor een kitten, dus ik ga daar overheen tijdelijk een kattennet spannen. Quast heeft goed geholpen, tot gekmakens toe. Op een gegeven moment moest ik een snelle zijstap voor hem maken, stapte óp het net dat op de grond lag, gleed finaal onderuit en kwam keihard op m’n heup terecht. Dank je wel Quast!

 
2 reacties

Geplaatst door op oktober 26, 2016 in Katten

 

2 Reacties op “Hij gaat Sunny heten

  1. dirk

    oktober 26, 2016 at 7:55 pm

    “Quast” was een makkie… Hij was al wat ouder en gewend aan “Kwast” en dat vond ik eigenlijk echt niet kunnen (sorry Corien). En hij heeft aardig z’n best gedaan om zijn vernoeming naar een ontdekkingsreiziger waar te maken🙂
    Hopelijk wordt Sunny voor jou en de 2 (3) andere heren het zonnetje in huis!

     
  2. Dicky

    oktober 28, 2016 at 10:49 pm

    Zonnige naam Marga, ben benieuwd naar zijn streken.

     

Geef een reactie

 
