RSS

Niks voor mij.

17 Okt

Jan heeft een nieuw speeltje 😉 een Virtual Reality bril. Hij had speciaal voor mij een video uitgezocht van een wandeling van Obama door een National Park. Schitterende beelden, lief bedacht. Ik zette dat ding op m’n hoofd en kreeg direct een zinkend gevoel in m’n maag. Ik hield het krap 5 minuten vol en toen had ik genoeg. Gelukkig was er een probleempje met m’n wifi waardoor zijn telefoon niet deed wat het moest (die telefoon zit in die bril) en ik opgelucht en licht misselijk de bril af kon zetten. Het was natuurlijk heel attent van Jan, maar hij had het kunnen weten. We hebben ooit in een iMAX bioscoop gezeten en gekeken naar een film Hubble (?)  Het lawaai maakte me helemaal gek. Iedereen zat ademloos te kijken terwijl ik een papieren zakdoekje kapot scheurde en in m’n oren propte. Ik kan gewoonweg niet tegen herrie en grootse beelden. Logisch dat ik geen gamer ben …. 😀

 
1 reactie

Geplaatst door op oktober 17, 2016 in Buitenwereld

 

Tags:

Een Reactie op “Niks voor mij.

  1. Maddy

    oktober 17, 2016 at 7:30 pm

    Mooi speeltje voor Jan dus….

     

Geef een reactie

 
