RSS

Ook goedemorgen!

24 Sep

Quast wordt bedankt!

 
5 reacties

Geplaatst door op september 24, 2016 in Streken van Quast

 

5 Reacties op “Ook goedemorgen!

  1. Ella

    september 24, 2016 at 8:01 am

    Deugniet!!!!! Quast is zich vast een rodje geschrokken toen de boel naar beneden kwam.
    Leuk begin van de dag, sterkte met het klusje, en hopelijk zijn de plantjes nog te redden.

     
  2. margali

    september 24, 2016 at 2:16 pm

    De afrikaantjes liggen in de afvalbak. Niet te redden en bijna uitgebloeid. Quast had er trouwens weer van gegeten en dus gekotst. Vandaar dat ik ze al – dacht ik – onbereikbaar op de balustrade had gezet.
    Ik heb eens goed gezocht of ze nou giftig zijn of niet want daar verschillen de meningen over op de giftige platenlijsten. Ik hou me maar aan de Amerikaanse lijst van de ASPCA http://www.aspca.org/pet-care/animal-poison-control/toxic-and-non-toxic-plants/garden-marigold
    Volgend jaar weer afrikaantjes. Maar dan in bakken die vastgeklonken zitten aan het hek …..

     
  3. Maddy

    september 24, 2016 at 5:20 pm

    Het is en blijft toch een boefje!

     
  4. Dicky

    september 24, 2016 at 9:54 pm

    ik moest stiekempjes wel lachen om Quast. Ik zou nl precies het zelfde doen met afrikaantjes. Ik vind ze vreselijk stinken, ik koop dus nooit Afrikaantjes. Laat ik er nou vorig jaar een aantal krijgen…….Nou je begrijpt wel per ongeluk vergeten water te geven en hup in de kliko haha.
    Heeft Quat nog beessies?? Die vind hij nl wel erg leuk

     
    • margali

      september 24, 2016 at 9:57 pm

      Jazeker heeft Quast nog beessies😉 Hij heeft er indertijd van verschillende mensen zoveel gehad dat we voorlopig nog vooruit kunnen. En Ashmanti heeft z’n balletje dus er wordt hier steeds meer gespeeld nu de warmte voorbij is.
      En foei Dicky dat je die afrikaantjes vermoord hebt😉 Grappig hoe mensen kunnen verschillen: ik vind ze echt heerlijk ruiken…

       

Geef een reactie

 
