RSS

Hoe is dat nou gebeurd?

10 Sep

Ik besloot vandaag de vitrages in m’n slaapkamer een opknapbeurt te geven. De onderkant met een loodveter er in hing gewoon recht en los, maar als ik de balkondeuren open en weer dichtdeed zat die vitrage er steeds tussen. Dus heb ik de loodveter eraf geknipt, een zoompje in de onderkant gemaakt, en vervolgens een nieuwe spiraal daardoor gevoerd. Aan de uiteinden van de spiraal draai je knopjes erin en zo hangt nu de onderkant keurig vast.

Maar …. terwijl ik bezig was met oogjes, spiraal en knopjes bleek ik opeens 1 knopje te missen. @#$% … alles afgezocht, nergens te vinden. Afvalemmer gedeeltelijk leeg gehaald, wel 4 keer op de vloer alles afgezocht, intussen Quast van alles naar z’n kop gegooid (in stilte) …. maar er zat niks anders op dan helemaal naar de Praxis te fietsen – op zaterdagmiddag om 2 uur dus hartstikke druk. Ik besloot om eerst maar m’n beker koffie leeg te drinken, en tot m’n stomme verbazing bleek dat stomme knopje op de bodem van m’n beker te liggen … ’t is een wónder !! 😀  Vraag mij niet hoe dat gebeurd is, maar ik kan me niet voorstellen dat Quast dit gedaan heeft ….

 
2 reacties

Geplaatst door op september 10, 2016 in Buitenwereld

 

2 Reacties op “Hoe is dat nou gebeurd?

  1. Maddy

    september 11, 2016 at 12:33 pm

    Wat vreemd!! Je zult er wel nooit achter komen, hoe dat onderdeeltje in je kopje terecht is gekomen.

     
  2. Yvonne den Boer

    september 11, 2016 at 4:54 pm

    Sorry,moet er wel om lachen,al vind ik het heel zielig voor jou!

     

Geef een reactie

 
