RSS

Dit is genieten

25 Aug

tn_DSC02767

Voor veel mensen zal dit tropenweer een bezoeking zijn, maar voor mij is het heerlijk.  Weinig pijn en geen kou in m’n lijf (ik heb het altijd wel ergens koud) dus ik geniet. Gisteren naar het strand geweest en zelfs heerlijk gezwommen. Het duurde wel een paar minuten voordat ik helemaal door was. Jan “dreigde” me even een handje te helpen maar stapte toen in een heel diep gat, verloor z’n evenwicht en ging bijna kopje onder 😀

Een heel aparte kwal die we nog nooit gezien hebben. Lijkt wel een beetje tropisch.

 
10 reacties

Geplaatst door op augustus 25, 2016 in Buitenwereld, Fotografie

 

10 Reacties op “Dit is genieten

  1. Maddy

    augustus 27, 2016 at 5:50 pm

    Heerlijk dat jij dan zo geniet van dat warme weer!
    Haha, die Jan, loontje komt dus om zn boontje 😉

     
  2. Nienke

    augustus 28, 2016 at 11:08 am

    Wat heerlijk!
    Verborgen strandje? Lijkt zo rustig daar?
    Ik was in Zandvoort maar mega-druk

     
    • margali

      augustus 28, 2016 at 1:02 pm

      Wijk aan Zee 😀 maar je moet gewoon zo’n 20 minuten doorlopen naar het noorden …. de meeste mensen zijn daar te lui voor of willen met kinderen niet te ver slepen

       
  3. Pieta

    augustus 30, 2016 at 2:23 pm

    wat goed joh, lekker in zee gezwommen.Dapper van je en ja, dit is heerlijk weer voor onze botjes en spieren.Misschien toch in het verkeerde land geboren?

     
    • margali

      augustus 30, 2016 at 4:30 pm

      Dat ik in het verkeerde land geboren ben weet ik al sinds m’n jeugd Pieta. Oh wat scheelt dat of het warm is of niet.

       
  4. Helen Tabak Mulder

    september 1, 2016 at 6:32 pm

    Hallo Marga, hier weer eens een berichtje van mij. Ik ben de afgelopen jaren nogal ziek geweest dus we hebben 2 jaar geen katten gehad. Maar het begon wel weer te kriebelen hoor dus sinds een paar weken hebben we 2 muisgrijze katers, Tommy en Nicky. Ze zijn geboren op 21 mei, en echte donderstenen. Ik weet niet hoe ik hier een foto moet plaatsen maar dat komt dan nog wel.
    Een heel fijne avond allemaal.
    Groetjes Helen.

     
    • margali

      september 1, 2016 at 6:53 pm

      Dag Helen, fijn om weer iets van je te horen joh! Wat erg dat je zo ziek geweest bent. Gelukkig heb je nu weer 2 katjes, heerlijk voor je. Dat zal je afleiding geven.
      Je kunt hier geen foto’s plaatsen. Maar ik vind het wel erg leuk om ze te zien dus misschien wil je eens een foto naar m’n privémail sturen?

       
  5. Yvonne den Boer

    september 3, 2016 at 5:08 pm

    Dat was genieten dus,fijn voor je Marga!

     
    • margali

      september 3, 2016 at 7:03 pm

      Het was ook heerlijk Yvonne. Ik heb elk zonnestraaltje benut, zowel op het strand als op m’n balkon. En daardoor weinig activiteit hier op m’n blog. Bovendien vind ik het wel leuk om dat mooie plaatje te zien als ik m’n blog open …. kan er nog geen afscheid van nemen 😀

       
      • Helen Tabak Mulder

        september 3, 2016 at 7:25 pm

        Het is ook een heel mooie foto Marga, zo relaxed.

         

Geef een reactie

 
