RSS

Jacob troost Quast

16 Aug

Een paar dagen geleden kwamen Jacob en Eva terug van vakantie. Ze stonden direkt voor de deur met een bosje bloemen nog voor m’n verjaardag. Ik zei dat ik het héél erg gemist had dat ze geen liedje voor me hadden kunnen zingen maar dat ik heel blij was met de post die ze me gestuurd hadden: 2 brieven met een schitterende tekening.

Natuurlijk moesten de kids ook even de katten gedag zeggen. Terwijl ik met papa en mama stond te praten kwam Jacob even later naar me toe. Hij zei dat hij met Quast gepraat had en hem getroost had omdat hij had gehoord dat Quast verdrietig was over Dakotah. Hij had tegen Quast gezegd: “Dakotah blijft leven zolang je aan haar denkt”…..
En Eva zei toen: Dakotah is mijn lievelingspoesje en ze zit in m’n hart.

Deze kinderen zijn zulke schatten ….

 
3 reacties

Geplaatst door op augustus 16, 2016 in Dakotah, Jacob-Eva

 

3 Reacties op “Jacob troost Quast

  1. Ella

    augustus 16, 2016 at 8:27 pm

    Och, och daar smelt je toch compleet van!!!! Wat een schatjes van kinderen!!!

     
  2. Maddy

    augustus 18, 2016 at 8:21 am

    Jeetje, wat een heerlijke bijzondere kinderen!

     
  3. Yvonne den Boer

    september 3, 2016 at 5:13 pm

    Wát een geweldige kinderen zijn dat toch,ik schiet er gewoon van vol…….

     

Geef een reactie

 
