RSS

Stukje van de puzzel

12 Aug

Gisteren was ik echt ongerust over Quast. Vandaag gaat het beter. Zou dit een oorzaak kunnen zijn? Gevonden in een hoekje op het balkon: een uitgekotste prop groene blaadjes

Gestolen uit een boeket dat ik voor m’n verjaardag kreeg. ’s Nachts zette ik dat weg, maar blijkbaar heeft hij toch kans gezien om te gaan grazen. Ik denk niet dat daarmee alles verklaard is want z’n anders-dan-anders gedrag duurt al zo’n 2 weken. Maar ik ben blij dat hij zich beter lijkt te voelen.

 
2 reacties

Geplaatst door op augustus 12, 2016 in Streken van Quast

 

2 Reacties op “Stukje van de puzzel

  1. Maddy

    augustus 13, 2016 at 5:32 pm

    Fijn dat hij zich beter lijkt te voelen, maar zou dat beetje groen echt de oorzaak ervan geweest zijn???

     
    • margali

      augustus 13, 2016 at 5:43 pm

      Nou het was best een heleboel groen hoor. Ik heb het nog een beetje uit elkaar geplukt om te zien of er verder nog iets in zat, maar nee …. En daar kan een kat heel goed beroerd van zijn, maar ik vind Quast al 2 weken vreemd, en die bloemen staan er nog maar net …. Dus maar even afwachten wat dit gaat worden. Vandaag lag hij zeker een uur op schoot, toen kwam Ashmanti er bij en was de lol over ….. Quast was direkt vertrokken. Later in de keuken gingen ze knokken …. er rommelt dus wel een en ander, zo af en toe, een klein beetje😉

       

Geef een reactie

 
