RSS

Huis kwijt

06 Aug

Voor de katten is nu hopelijk de laatste verandering in huis achter de rug. Beetje slecht getimed, maar gisteren kwam een nieuw bankstel in huis. Voor katten kan dat een grote happening zijn: eerst het overlijden van Dakotah, toen het oude bankstel plus de grote blauwe stoel waar ze zo vaak in lagen de deur uit, en nu een nieuw bankstel. Hun huis kwijt…

Tot overmaat van ramp was ik niet tevreden en probeerde eens hoe het er uit zag zonder tapijt op de grond. Voor mij heerlijk want makkelijk stofzuigen. Ik kon het vanwege de handicap van Dakotah nooit weghalen maar nu zag ik m’n kans ….. dat was een brug te ver. In hun dolle bui gleden de katten alle kanten op. Ashmanti is toch best slim, maakte 1 flinke schuiver en ging toen van kussen naar kussen springen (ik heb ook wat kussens op de vloer liggen) en keek me intussen verwijtend aan😉  Dus vanochtend het tapijt weer terug gelegd. Het meubilair is verder goed gekeurd. Ik heb het ook aangeschaft met de gedachte dat het zeer waarschijnlijk stuk gekrabd wordt dus wie weet gaan ze het dan juist niet doen ….

 

 
6 reacties

Geplaatst door op augustus 6, 2016 in Katten

 

6 Reacties op “Huis kwijt

  1. dirk

    augustus 8, 2016 at 2:23 am

    Die tapijten hebben een verhaal en ze horen er gewoon bij.

     
  2. margali

    augustus 8, 2016 at 6:43 am

    Geldt voor mij ook hoor. Ik wil ze eigenlijk niet missen maar tja … het is wel makkelijk met stofzuigen. Misschien ga ik bv als ik de loterij win een robotstofzuiger aanschaffen. Roomba heeft heel leuke en ik ken iemand die er een heeft.

     
  3. Maddy

    augustus 8, 2016 at 8:01 am

    Ik denk dat het heel erg kaal zou zijn bij jou zonder tapijt op de grond. Ik kan me voorstellen dat het lastig stofzuigen is, maar snap dat je ze niet wilt missen.
    Fijn dat het meubilair iig goed is gekeurd!

     
    • margali

      augustus 8, 2016 at 12:30 pm

      Die robotstofzuiger komt er nog een keer. Ik heb echt zó de pest aan stofzuigen, vind het echt een loodzware klus, en het moet iedere dag gebeuren.

       
  4. Yvonne den Boer

    augustus 8, 2016 at 8:33 am

    Katjes zijn altijd gek op tapijt hé,ik zie dat hier ook.En het staat ook wel warmer en gezelliger vind ik!
    Kunnen de mannen al wennen aan de nieuwe meubels?

     
  5. margali

    augustus 8, 2016 at 12:28 pm

    Jan heeft gisteren als een koning op de bank gezeten. Hocker erbij geschoven en hij kwam niet meer overeind, zo lekker zat hij😀 De katers vinden het wel goed zo geloof ik. Dat tapijt was echt wel heel belangrijk toch want die gladde vloeren zorgen voor enorme uitglijers.

     

Geef een reactie

 
