RSS

Ashmanti wacht

02 Jul

maar ze ligt niet in haar hok ….

 
6 reacties

Geplaatst door op juli 2, 2016 in Afscheid & rouw, Dakotah

 

6 Reacties op “Ashmanti wacht

  1. Maddy

    juli 2, 2016 at 12:57 pm

    Pffft, wat lijkt me dat moeilijk…. Arme Ashmanti, arme jij :’-C

     
  2. margali

    juli 2, 2016 at 1:20 pm

    Hij ligt nu heerlijk bij me op schoot. Het zijn gewoon van die momenten die me opvallen.
    Ik heb ook gemerkt dat ze geknokt hebben in de poezenkamer terwijl ik in de keuken bezig was (met de deur dicht). Ik snap het wel: ze horen dat ik iets klaar zet op 2 bordjes, en dat geeft vooral Ashmanti zo’n spanning dat hij begint te knokken van ongeduld. Maar nu lagen de dotten haar overal op de grond, dus het was heftiger dan anders. Ze krijgen op dit moment 2x daags Zylkene.

     
    • Maddy

      juli 2, 2016 at 1:22 pm

      Die arme mannen zijn ook best wel van slag denk ik. Het heeft ook bij hun tijd nodig om te wennen dat ze nog maar samen over zijn.
      Hopelijk helpt de Zylkene ze wat.

       
  3. Ella

    juli 2, 2016 at 1:37 pm

    Het schijnt dat sommige katten ook door een “rouw” proces gaan, en dit kan 2 a 4 maanden duren.
    Arme Ashmanti, een dikke knuffel voor hem.
    Sterkte!!!

     
    • margali

      juli 2, 2016 at 1:46 pm

      Omdat Ashmanti zo’n gevoelige kat is zou het me niet verbazen als hij behoorlijk van slag is. Ik wacht het rustig af en probeer hem een veilig gevoel te geven door zoveel mogelijk routine aan te houden en er te zijn. Daarom huil ik hier ook niet meer. Toen ik dat van de week deed stond hij binnen 5 tellen naast me. En ik moet dus ook even opletten dat ik spanningsmomenten vlak voor het voeren of bij een traktatie niet te lang laat duren. Ik had het gewoon niet in de gaten.

       
  4. Yvonne den Boer

    juli 2, 2016 at 3:27 pm

    Hartverscheurend,die foto! De mannen moet hier ook doorheen,er is iets heel erg veranderd en er mist iets,denk dat ze dat een beetje op elkaar af reageren.
    Wat zijn dit toch altijd moeilijke dagen,voor jou én voor de katers,nogmaals sterkte Marga.

     

Geef een reactie

 
