RSS

Even genieten

20 Jun

Zaterdagavond weigerde Dakotah weer eens haar voer terwijl ze dat ’s ochtends nog heerlijk vond. En zondag was het echt mis: ze deed weer alsof ik haar mishandelde met wat ik haar aanbood, deinsde argwanend achteruit. Dus maar weer vroeg naar de AH voor alternatieven. Helaas met weinig succes. Omdat het sinds een paar dagen zo goed ging had ik zaterdagavond besloten om geen meds te geven behalve de Prednoral maar die vlieger ging dus niet op. Gister overdag was het huilen met de pet, en uiteindelijk besloot ik: “dan eet je maar niet … ik weet het niet meer”. Vanochtend had ze honger en ging het goed. Maar dat zegt helemaal niks over vanavond ….

Hier even een video van haar zoals ze kan genieten van de borstel als ze zich OK voelt (stoor je niet aan mijn stem …. als ik zo praat verhoogt dat de feestvreugde blijkbaar en begint ze pas echt te knorren)

 
3 reacties

Geplaatst door op juni 20, 2016 in Dakotah

 

3 Reacties op “Even genieten

  1. Maddy

    juni 21, 2016 at 5:56 pm

    Wat geniet ze heerlijk van jou en van het borstelen!

    Moeilijk hoor om bij haar de “gulden middenweg” te kunnen aanhouden.

     
  2. Nienke

    juni 27, 2016 at 12:25 pm

    Moeilijke situatie …

     
  3. Yvonne den Boer

    juni 29, 2016 at 2:37 pm

    Wat een geniet-filmpje zeg,wat rot dan als je geen goed kan doen bij haar!

     

Geef een reactie

 
