RSS

Boosdoener nummer 1 gevonden?

19 Apr

Ik denk dat ik er een gevonden heb: avocado. Een aantal dagen had ik bij de lunch een kleine omelet met wat champignons, avocado, en een plakje kaas. Steevast ruim 4 uur later misselijkheid, beetje buikpijn, pijn in m’n ogen en hoofd, droge mond ….

Eerst heb ik de Beemster 30+ kaas die ik altijd eet vervangen door geitenkaas, maakte niet uit, veranderde niks aan de klachten. Vanmiddag heb ik de avocado weg gelaten, en hoppa …. geen klachten. Dus heb ik heerlijk kunnen genieten van de zon op m’n balkon, potje thee erbij, zalig! En zoals Cruijff zei: “elk nadeel heeft z’n voordeel”: ik ben in 1 week tijd al ruim anderhalve kilo afgevallenšŸ˜€

 
1 reactie

Geplaatst door op april 19, 2016 in Gezondheid

 

Tags: ,

Een Reactie op “Boosdoener nummer 1 gevonden?

  1. Maddy

    april 20, 2016 at 5:49 pm

    Oh, dat is “fijn” dat je al de eerste van de boosdoeners gevonden schijnt te hebben!
    Avocado is lekker, maar je kunt wel zonder…

     

Geef een reactie

 
