RSS

Hard gewerkt

30 Mrt

Het gaat geweldig goed. Maar oh wat is het veel werk. Bijna alle electra wordt vernieuwd: overal nieuwe stopcontacten, geen losse contactdozen meer. Ook een nieuwe stoppenkast, alles netjes weggewerkt in gootjes, in de eetkamer is zelfs via een gat in de vloer van de kast een buis getrokken onder de parketvloer en schuifdeur door naar de andere kast…. daar zie je dus niks van.

De electricien is écht heel goed, wil het net zo mooi maken als hij het in z’n eigen huis zou doen, moet soms best even tijd nemen om na te denken over diverse opties maar als je ziet hoeveel kabels en draden er in dit oude huis liepen dan is het heel knap dat ik straks alles superveilig en tegelijk heel netjes heb. Quast wil het liefste ook met een schroevendraaier aan de slag, maar moet zich van mij bezig houden met Dakotah die hem steeds opzoekt. Ze zijn niet van slag door al dat rare gedoe, en vinden het volgens mij wel prima dat ik de hele tijd samen met ze in de poezenkamer zit😉

 
3 reacties

Geplaatst door op maart 30, 2016 in Buitenwereld

 

3 Reacties op “Hard gewerkt

  1. Maddy

    maart 31, 2016 at 6:54 am

    Oei, al die losse electra zien er best wel onveilig uit, fijn dat het nu allemaal verbeterd gaat worden door zo’n goede electricien en dat de katten niet van slag raken!

     
    • margali

      maart 31, 2016 at 7:33 am

      Haha Maddy, die losse draden zijn van de electricien hoor. Ik zou nooit zo in een woning wonen. Het was wel veilig, ik had nooit een doorgeslagen stop, maar het was allemaal 30 jaar oud. En er zijn zoveel apparaten bijgekomen dat modernisering hard nodig was. Dus nu is overal aarde doorheen getrokken worden want alleen de keuken was geaard, de rest geloof ik niet. En ik struikel nu over de stopcontacten😀

       
      • Maddy

        maart 31, 2016 at 3:17 pm

        Oh, gelukkig, ik schrok al!
        Hoog tijd na 30 jaar om de boel eens te gaan moderniseren hé, zeker omdat er vaak steeds meer apparaten bij komen.

         

Geef een reactie

 
