RSS

Quast is jarig!

15 Mrt

Hij is vandaag 6 jaar geworden. Wilde nauwelijks stilzitten voor een statieportret want hij wilde naar buiten, vogeltjes kijken. Een traktatie zit er niet in want hij is sinds gisteren “aan de dunne” ….. niet echt erg maar gezien het virus dat hier blijkbaar hangt laat ik hem maar aan z’n gewone voer.

Ashmanti heeft een goeie nacht gehad na een echte rotdag gisteren. Jeetje wat zag hij er uit, zwart aangekoekte ogen, vieze kraag van alle kwijl. De hele nacht heeft hij dicht tegen me aan gelegen – ik onderschat hoezeer die katten mijn gezelschap zoeken – en vanochtend keek hij me aan met redelijk heldere ogen en vrij schone kraag. Hij heeft een bak a/d gegeten, samen met de andere katten. Zoveel mogelijk hou ik de gebruikelijke routine aan want dat is bekend en veilig. Steeds ander voer aanbieden – deed ik de laatste 2 dagen in m’n wanhoop – werkt verwarrend, dus hij blijft nu even op de a/d en niks anders. Brokken lukt nog niet. Ik hoop dat we een rustig dagje hebben. Misschien neem ik zelf wel een traktatie๐Ÿ˜€

Vanavond kreeg Quast een email van de DAP๐Ÿ˜‰ heel attent terwijl het razend druk is.

4-cats-happy-birthday

 
6 reacties

Geplaatst door op maart 15, 2016 in Gezondheid katten, Streken van Quast

 

Tags:

6 Reacties op “Quast is jarig!

  1. Ella Joosten

    maart 15, 2016 at 9:02 am

    Hieper de piep voor Quast.๐Ÿ‘๐Ÿ˜ธ.๐Ÿฏ๐Ÿพ Van harte Quast, en wat zie je er mooi uit.๐Ÿ‘๐Ÿ˜„โค๏ธ. En jij geeft Marga een traktatie, heeft ze verdiend.๐Ÿฐ๐Ÿฆ๐ŸŽ‚๐Ÿฌโ˜•๏ธ๐Ÿจ

     
    • margali

      maart 15, 2016 at 11:38 am

      Ik heb mezelf een 3-chocoladen-ijsje gegeven;)

       
  2. Dicky

    maart 15, 2016 at 5:14 pm

    Lieve Marga en lieve Quast, beiden van harte gefeliciteerd, nog vele gezonde jaren met elkaar โค

     
  3. Eline

    maart 15, 2016 at 5:48 pm

    Gefeliciteerd met de verjaardag van Quast! En nog een verlate felicitatie voor Ashmanti en Dakotah!
    Ach gos, die arme Ashmanti. Beterschap voor hem.

     
  4. Maddy

    maart 15, 2016 at 6:32 pm

    Gefeliciteerd met Quast!
    Beterschap met Ashmanti, hopelijk gaat het gauw weer wat beter met hem!

     
  5. Yvonne den Boer

    april 18, 2016 at 1:43 pm

    Voor deze mooie man ook alsnog de felicitaties hoor,wat is het toch een knappert!

     

Geef een reactie

 
