RSS

Er zijn er twee jarig …..

13 Mrt

Vandaag zijn broer en zus 7 jaar geworden. Geen feestje met een traktatie, want daar wordt Dakotah alleen maar ziek van. En Ashmanti is momenteel echt ziek en krijgt al extra lekker voer. Hij lijkt me niet zieker dan gistermiddag/avond, maar ik merk dat hij ook flink gestresst is. Dat verwachtte ik al dus hij krijgt extra Zylkene maar zonder Liesbeth’s akkoord durf ik geen pijnstiller te proberen. Morgen ga ik bellen.

Gisteravond wilde Dakotah gaan knuffelen maar zag dat dat een vergissing was: de verkeerde kat lag in de mand, want met Ashmanti knuffelt ze nooit๐Ÿ˜€

 
4 reacties

Geplaatst door op maart 13, 2016 in Gezondheid katten

 

4 Reacties op “Er zijn er twee jarig …..

  1. Ella Joosten

    maart 13, 2016 at 11:51 am

    Een hele dikke verjaardags knuffel voor Ashmanti en Dakotah.
    ๐ŸŽ‰โค๏ธ๐ŸŽŠ๐Ÿฐ๐Ÿ˜ธ๐Ÿ˜ป๐Ÿ๐ŸŸ๐ŸŒž๐Ÿ’๐Ÿฏ

     
  2. margali

    maart 13, 2016 at 12:12 pm

    Haha Ella wat een leuke smileys (of hoe heet dat tegenwoordig …) Ik zal de knuffel tzt geven. Op het ogenblik zijn ze in de “blijf van m’n lijf”- modus ….๐Ÿ˜€

     
  3. Maddy

    maart 13, 2016 at 1:42 pm

    Gefeliciteerd met Ashmanti en Dokotah!
    Vervelend dat Ashmanti nu echt ziek is๐Ÿ˜ฆ

     
  4. Yvonne den Boer

    april 18, 2016 at 1:38 pm

    Ik ben even aan het bijlezen,nog van harte met je twee lieverds,alleen rot dat ze niks lekkers mochten!

     

Geef een reactie

 
