RSS

Arme Ashmanti

13 Mrt

Ik dénk dat ik weet wat er aan de hand is. Na uren onder m’n bed gelegen te hebben kwam hij vanmiddag tevoorschijn. En ik zag opeens dat hij een kletsnatte kin had, met een spoortje bloed. Hij liet het niet toe dat ik echt goed in z’n bek kon kijken, maar voor mij was het voldoende om hem nu echt een pijnstiller te geven. Hij heeft nog 4 hoektanden, de rest is er al lang uit vanwege FORL. Dus dat die hoektanden ook een keer aan de beurt komen was te verwachten.

Ik was zó blij dat hij een uurtje na de pijnstiller opeens heerlijk in z’n mandje lag te trampelen, en dat hij prima natvoer heeft gegeten, gewoon samen met de andere katten. En nu ligt hij lekker 2-hoog in de grote ton, heel ontspannen te slapen. Enorm verschil met gisteren en vandaag overdag. Morgen Liesbeth bellen hoe we dit gaan aanpakken.

Ik heb me goed bezig gehouden vandaag om niet te piekeren over Ashmanti. Resultaat: m’n balkon is helemaal schoon: alle houtwerk, alle witte stenen muren, alle ramen (heel interessant ….. daar “groeiden” kattenharen op😉 ik lap ramen hooguit 2x per jaar maar mogelijk heb ik het vorig jaar vergeten….).

 
1 reactie

Geplaatst door op maart 13, 2016 in Buitenwereld, Gezondheid katten

 

Een Reactie op “Arme Ashmanti

  1. Maddy

    maart 14, 2016 at 8:55 am

    Ach, idd arme Ashmanti, die best pijn zou kunnen hebben aan zn (ontstoken?) tandvlees. Fijn dat hij zo snel reageerde op pijnstilling.

    Heerlijk dat je balkon weer helemaal schoon is! Haha, ik denk dat bij de meeste mensen wel kattenharen op ramen, die niet veel gewassen worden, groeit.

     

Geef een reactie

 
