RSS

Oh wat een heerlijke dag!

12 Mrt

Vanochtend had ik om 10 uur een afspraak met de bovenbuurtjes om mijn zolderberging schoon te maken en in te ruimen. De verbouwing van de zolder is min of meer klaar, en omdat ik een nieuw muurtje kreeg in m’n lattenberging stond alles opgetast en op de overloop. Toen ik bovenkwam waren ze al aan het soppen en werd ik weer weggestuurd😀 Alles werd eerst schoongemaakt en vervolgens werd ik geroepen om aanwijzingen te geven hoe er ingeruimd moest worden. Ik heb zelf geen vinger uitgestoken ….Jacob en Eva wilden eerst helpen maar mochten een film bekijken op de laptop …. en dat was leuker….

En vanmiddag heerlijk op het balkon in de zon gelegen. Geen last van de koude oostenwind. Gewoon een heerlijk relaxte dag, in de wetenschap dat er weer een stukje van m’n huis op orde is. Vrijdag heb ik de hal onder handen genomen: met een pot verf alle beschadigingen weggewerkt en het ziet er weer piekfijn uit.

Enige minpuntje is dat Ashmanti nu duidelijk niet lekker is. Sinds donderdagavond is hij vrij tam, en sinds vandaag eet hij wat moeizamer. Maar goed: hij meldt zich nog wel steeds voor eten, dus ik hoop dat ook hij niet heel ziek wordt. De ontlasting is nu van allemaal weer prima, Quast is weer zichzelf (zucht) en Dakotah doet het ook vrij aardig. Ik ben een tevreden mens😉

 
1 reactie

Geplaatst door op maart 12, 2016 in Algemeen, Gezondheid katten, Jacob-Eva

 

Een Reactie op “Oh wat een heerlijke dag!

  1. Maddy

    maart 13, 2016 at 8:30 am

    Wat een ontzettend lieve buurtjes heb je toch, die zijn echt goud waard!
    Heerlijk dat zonnetje hé, genieten zeker als je weet dat er weer wat klusjes zijn gedaan.
    Ik hoop dat het met Ashmanti verder goed is gegaan.

     

Geef een reactie

 
