RSS

Virusje

03 Mrt

Er schijnt hier toch een virusje te hangen. Zondagochtend vond ik 2 plekken diarree in de bak. Ik verdacht natuurlijk meteen Dakotah of Ashmanti. Maar nu denk ik toch dat het Quast is geweest want hij gaat zeker 4-5 keer per dag op de bak. Ik denk dat het dankzij de Iso-Gel die hij altijd door z’n voer krijgt niet helemaal ontspoort in spuitpoep. Ook Ashmanti heeft last, en Dakotah was al een paar dagen wat aarzelend aan het eten en nu vanavond bleef ze maar rondjes draaien om haar voerbak. Uiteindelijk heeft ze alles opgegeten. Dapper ding …. Als het niet erger wordt dan nu ben ik heel tevreden.

Hier nog een shot van Quast: hij ligt lekker hoog, op de fietstas.

 
2 reacties

Geplaatst door op maart 3, 2016 in Dakotah, Gezondheid katten

 

2 Reacties op “Virusje

  1. Maddy

    maart 6, 2016 at 10:34 am

    Ik hoop dat het niet verder doorgezet heeft en ze allemaal weer normaal naar de bak kunnen.

     
  2. margali

    maart 7, 2016 at 11:18 am

    Het gaat hier vrij aardig. Nog een beetje poepprobleem bij Quast en Ashmanti, Dakotah’s is goed maar niet helemaal normaal. En ze eet vrij moeizaam sinds een kleine week. Dus ook bij haar rommelt het wel. Maar ze houden zich goed gelukkig.

     

Geef een reactie

 
