RSS

Prijskaartje

02 Mrt

Er hangt blijkbaar een prijskaartje aan een schilderklus😉 Vrijdag heb ik de 2 kastdeuren gerepareerd en gaten en scheuren gevuld met lakplamuur, zaterdag heb ik ze afgelakt. Ik ben ontzettend tevreden met het resultaat, en had er ook echt plezier in om weer eens ouderwets te schilderen. Maar ja …. ik herinner me nog goed hoe ik vroeger alles in huis geschilderd heb maar in de realiteit van vandaag blijkt dat ik toch geen 30 meer ben. En dus moet ik even een beetje herstellen. Volgende klusje heb ik al in m’n hoofd maar ik wacht nog maar even. Misschien volgende week.

 
5 reacties

Geplaatst door op maart 2, 2016 in Buitenwereld

 

5 Reacties op “Prijskaartje

  1. Pieta

    maart 4, 2016 at 7:27 pm

    Mooi geworden Marga en ja, je bent geen 30 meer. Maar dat geeft niet, na een paar dagen herstel kan je weer verder met je plannen. Benieuwd wat je volgende klusje gaat worden.

     
    • margali

      maart 4, 2016 at 8:02 pm

      M’n volgende klusje was de herindeling van m’n slaapkamer, maar nadat ik alles goed neergezet had heb ik het weer terug gezet😀 Ik had problemen met bed opmaken, maar na het opruimen van wat spullen kan ik dat nu beter. En meteen is alles weer schoongemaakt ….. Volgende klus wordt de waterleiding in de keuken die helemaal opnieuw gewit moet worden …. want koper slaat door. Zo ben ik in ieder geval gevarieerd bezig😉

       
  2. miekeblo

    maart 5, 2016 at 9:45 am

    Wat goed van je Marga, ik zit tegen wat schilderwerk aan te hikken, maar misschien moet ik ook maar eens kwast en roller ter hand nemen, scheelt me aardig wat euro’s! en je tramsluitingen vind ik fantastisch, echt uniek, niemand heeft zoiets volgens mij.

     
    • margali

      maart 5, 2016 at 10:11 am

      Gewoon doen Mieke. Ik heb net de waterleiding geschilderd die helemaal bruin uitgeslagen was met een goeie grondverf geschikt voor koper en lekker op waterbasis dus geen stank. Heb me een paar jaar lopen ergeren aan die bruine leidingen en nu is het in 3 kwartier weer netjes wit😉
      Succes met je plan: je kunt het vast zelf.
      En die tramsluitingen zijn nog wel te koop hoor. Ik ben de link kwijt naar een bedrijf waar ik ze vond. Vaak verkopen ze bootartikelen etc…. staat leuk hè?

       
  3. Maddy

    maart 6, 2016 at 10:36 am

    Wat ben je heerlijk aan de slag in je huis! Je zit er al zolang tegen aan te hikken, maar nu is er alweer het eea gebeurt en ik denk dat je erg blij zult zijn met de resultaten.

     

Geef een reactie

 
