RSS

Drol!

27 Dec

Vandaag heeft Dakotah een echte vaste drol geproduceerd. Ik begon me al ongerust te maken omdat ze al 2 dagen niet gepoept had. Dacht ik. Nu begrijp ik dat ik geen plakkaten diarree zag omdat ze betere ontlasting kreeg die ik aan de katers toeschreef. De B-12 begint dus te werken. Hopelijk is er nu een einde gekomen aan bijna 5 weken spuitpoep.

Het eten is nog niet helemaal in orde: ik probeerde donderdag even te stoppen met Cerenia maar dat was geen succes. Mét Cerenia eet ze beduidend beter. En vandaag – terwijl Jan en ik naar een film zaten te kijken en de katers lagen te slapen heeft Dakotah gespeeld en gespeeld en gespeeld….

 
6 reacties

Geplaatst door op december 27, 2015 in Dakotah

 

6 Reacties op “Drol!

  1. Maddy

    december 28, 2015 at 9:14 am

    Het is nog niet helemaal zo als het zou moeten wezen, maar er is gelukkig wel vooruitgang bij Dakotah! Heerlijk moet dat zijn om haar weer te zien spelen!

     
    • margali

      december 28, 2015 at 1:48 pm

      Maddy het was heerlijk om te zien en te horen. Die spannende film was niet zo leuk als Dakotah met haar oorlogskreten en bokkesprongen 😀

       
  2. margali

    december 28, 2015 at 6:38 pm

    En rond 18.00 uur vlak voor het eten, heeft ze weer gepoept: nu minder goed. Half een redelijk vaste drol en de rest slappe derrie. Het is dus wisselend. Rustig doorgaan. Eetlust was vanochtend matig, en vanavond goed. Blijkbaar is de Cerenia nog nodig, denk ik dan maar. Wie het weet mag het zeggen.

     
    • Maddy

      december 29, 2015 at 4:00 pm

      Kon ze maar praten hé, dan wist je waar ze last van had. Voorlopig dus even door met de Cerenia.

       
  3. dirk

    december 28, 2015 at 9:23 pm

    Om de rest van de wereld te beschermen zal ik nooit met jou in een restaurant gaan eten 😀
    Voor je het weet gaat het gesprek over consistentie, kleur en geur…
    (maar toch wel grappig als je dan merkt dat er bij de tafels om je heen, waar de conversatie stokt, wordt meegeluisterd)

     
    • margali

      december 28, 2015 at 9:37 pm

      Grijns …. ik ben sociaal niet erg “aangepast” ben ik bang 😉 ik vind het een eindeloos boeiend onderwerp en ik ben in goed gezelschap. M’n goede emailvriendin Pat Erickson heeft er zelfs een hele website aan gewijd: http://www.felineconstipation.org/
      Pat is een heel wijze vrouw en ontzettend lief … een geweldig mens om te kennen.

       

Geef een reactie

 
