RSS

Mag ik m’n ogen geloven?

11 Dec

Vanochtend lagen er 3 volwassen grote drollen in de bakken. Teveel voor 2 katers, dus ik moet vaststellen dat die 3e drol van Dakotah is (?). Ik snap er niks van maar het kán bijna niet anders. Gisteren nog had ze 3x spuitpoep, ze verstopte zich en wilde maar heel slecht eten. Nu was ze wel duidelijk gestressed door de tocht naar Liesbeth de dag daarvoor. Ze is vandaag behoorlijk aktief, en eet ook geweldig goed, en dat is 2 weken heel matig geweest. Blijkbaar maakt die B12 dus enorm verschil, alleen houdt ze het helaas niet vast.

Update 13 december: ze eet beter sinds de injektie maar haar ontlasting is weer vanouds: derrie … maar wel wat vaster dan het eerst was. Heeft natuurlijk meer tijd nodig. Geen idee dus wat er gebeurd is, en m’n ogen geloven doe ik echt wel, maar mogelijk was m’n interpretatie dus niet juist? 😉

 
6 reacties

Geplaatst door op december 11, 2015 in Dakotah

 

6 Reacties op “Mag ik m’n ogen geloven?

  1. Maddy

    december 12, 2015 at 12:37 pm

    Wat kun je dan blij zijn met 3 van die dikke drollen 🙂
    Het zou wel erg fijn zijn als die ene idd van Dakotah zou zijn!

     
    • margali

      december 12, 2015 at 1:52 pm

      We zijn nu een dag verder, en ik denk nog steeds voor 99,9% zeker dat Dakotah gisteren prima ontlasting heeft gehad. Maar vandaag is het weer een plakkaat: ik zag het nu, dit keer zonder gerommel in die buik en wel beter dan het was. En eten ging vlak na het poepen ook wat moeizamer, dus ik ben blij dat ik gewoon doorgegaan ben met Cerenia. Het is gewoon wisselend, maar als het heel goed is dan mag dat ook gezegd worden 😉

       
      • Maddy

        december 14, 2015 at 10:02 am

        Ik hoop dat het goed blijft gaan!

         
  2. margali

    december 14, 2015 at 10:25 am

    Haar ontlasting is weer complete drab. Gisteren 2x op een dag zelfs. Haar eetlust was na die geweldige dag weer normaal, dwz redelijk maar zeker rond poeptijd matig. Maar goed: ze doet wat ze moet doen, en daar ben ik al blij mee.
    Ik snap nóg niet wat er die dag met die 3 drollen gebeurd kan zijn. Het bestaat haast niet dat het van de 2 katers was want die raken echt dankzij Iso-Gel iedere dag alles kwijt. Dat gaat geweldig. Het zal wel een raadsel blijven … 😉

     
  3. Maddy

    december 14, 2015 at 7:51 pm

    De katten zetten je toch iedere keer weer voor een verrassing! Nooit saai bij jou 🙂
    Met een darmziekte zal de ontlasting toch iedere keer weer wisselend zijn. Denk dat je haar voorlopig wel Cerenia zal blijven geven?

     
    • margali

      december 14, 2015 at 7:56 pm

      Ik denk het wel Maddy. Ik ga ervan uit dat als die ontlasting slappe derrie is, dat de kans ook groot is dat ze krampjes heeft als ze moet poepen. Ik merk nu ook weer dat ze ervoor of erna even minder eetlust heeft. En dat ze met Cerenia beter eet dan zonder. Redenen genoeg om nog even door te gaan.
      En nee, saai is het hier nooit als je een Quast in huis hebt. En de anderen kunnen er soms ook wat van 😀

       

Geef een reactie

 
