RSS

Smikkelen!

10 Nov

Het is nog maar een eerste dag, maar Dakotah heeft haar bakjes met RC Sensitivity Control natvoer en brokjes helemaal leeg gegeten en schoongelikt. Lekker !! Ze kwam vanmiddag vragen om meer …. en vanavond stond ze op haar achterpootjes te krabbelen aan m’n been … als een kitten. Ik weet dat het nog maar de eerste dag is, en het kan zo maar zijn dat ze er na een paar dagen niks meer aan vindt. Maar het begin is er. Was nodig ook want de poep vanmiddag was toch weer niet helemaal in orde. Hopen dat dit gaat werken. Als alternatief heb ik dan nog RC Gastro-intestinal om te proberen. Maar eerst dit eens even de kans geven.

 
2 reacties

Geplaatst door op november 10, 2015 in Dakotah

 

Tags: , , , ,

2 Reacties op “Smikkelen!

  1. Maddy

    november 11, 2015 at 1:40 pm

    Geweldig! Ik hoop maar dat het de goede kant op zal blijven gaan!!

     
    • margali

      november 11, 2015 at 2:03 pm

      Blijkbaar was het al te laat Maddy. Die paar weken van onverantwoord voer – wat nodig was om haar weer aan het eten te krijgen – hebben haar darm weer van slag gebracht. Ik kan alleen maar afwachten en geduld hebben. Maar ik moet toegeven dat ik inwendig wel even zat te foeteren toen ik haar buik zo hard hoorde rommelen op de kattenbak … arm kind.

       

Geef een reactie

 
