RSS

Het gaat ….

31 Okt

Vandaag heb ik een beetje rust in de dag gebracht. Niet steeds proberen of Dakotah wil eten, maar de gewone vaste voertijden aan houden. Zien eten doet eten, denk ik altijd maar. Vanochtend kreeg ze eerst Cerenia plus een bakje tonijn met garnaal, en dat at ze keurig leeg. Om 12 uur kreeg ze met de spuit een kwart blik a/d. Ik heb niet eens geprobeerd of ze het zelf eet: gisteren was duidelijk dat ze het niet doet. Spuitvoeren gaat prima, 3 spuiten is het maximum dat ze aankan. M’n spuiten zijn overigens fantastisch, ik gebruik ze nu voor het eerst sinds ik ze heb aangeschaft. En als het goed is gaat ze het verder zelf doen. Om 18.00 uur heeft ze haar Pred en doxy samen in 1 capsule gehad, en weer tonijn met garnaal gegeten. Ging niet helemaal op, maar het was ook een aardige hoeveelheid. Straks voordat we naar bed gaan hopelijk de rest.

Ze drinkt nog steeds meer dan anders, plast dus ook meer. Vanmiddag heeft ze de hele middag onder het bed gelegen, maar nu ligt ze samen met Quast op schoot. Afgelopen nacht lag ze ook heerlijk tegen me aan te slapen op bed, dus ze heeft gelukkig geen angst voor me 😀

En oh ja, ze loopt vandaag gelukkig wat beter want gisteren was het echt heel slecht. Dat was gewoon rot om te zien, alsof ze een narcose achter de rug had, zwabberdezwabber …

 
2 reacties

Geplaatst door op oktober 31, 2015 in Dakotah

 

Tags:

2 Reacties op “Het gaat ….

  1. Ella Joosten

    oktober 31, 2015 at 8:36 pm

    Fantastisch, hou je goed lieve Dakotah.
    Pluim voor Marga.

     
  2. margali

    oktober 31, 2015 at 10:50 pm

    We hebben ons best gedaan maar vanavond wilde ze niks eten. Dus toch nog wat met de spuit gevoerd wat ook niet echt lekker ging. Beetje kliederboel, maar ze bleef wel netjes zitten zonder dat ik haar vast had. In totaal vandaag ongeveer 1/3 blik a/d en hooguit 35-40 gram tonijn met garnaal.
    Niet voldoende maar het is niet anders. Ze drinkt veel …. 😦 Ik heb er geen goed gevoel over.

     

Geef een reactie

 
