RSS

Die neus van Quast

23 Jul

Die neus is echt ongelooflijk goed ….
Sinds het nachtelijk avontuur met Silver was ik ongemerkt toch op zoek naar die andere kat die haar aanviel. Op de fiets moest ik goed oppassen dat ik geen ongeluk kreeg want ik speurde langs de gevels. Had voor de zekerheid brokjes in een plastic zakje in m’n boodschappentas zitten: mocht ik hem zien dan kon ik proberen hem te lokken had ik bedacht. Inmiddels weet ik dat die kat mogelijk thuishoort bij een kroeg in de buurt. Maar die brokjes was ik vergeten ….
Vannacht hoorde ik een raar geluid. De foto’s spreken voor zich….

A

A

A

A

 
6 reacties

Geplaatst door op juli 23, 2015 in Streken van Quast

 

6 Reacties op “Die neus van Quast

  1. Maddy

    juli 23, 2015 at 2:16 pm

    Haha, die neus van Quast doet het dus echt goed.
    Ik ben benieuwd of je ook nog die kroeg binnen zal stappen met je zakje brokjes πŸ˜‰

     
    • margali

      juli 23, 2015 at 3:24 pm

      Moet ik nog over nadenken πŸ˜‰ is een beetje duistere kroeg ….

       
  2. mmld

    juli 23, 2015 at 8:58 pm

    Zonde van je tas! “sloper” πŸ˜‰ Je zou bijna denken dat hij niet te vreten krijgt…

     
    • margali

      juli 24, 2015 at 9:17 am

      Waarom denk je dat ze bij mij niet meer vrij mogen eten? πŸ˜‰ ze blijven smikkelen. En ik denk dat het voor Quast ook de uitdaging is hoor … gewoon net zo lang doorgaan totdat hij die brokjes te pakken heeft …

       
  3. Eline

    juli 25, 2015 at 10:18 pm

    Oei dat is zonde van je fietstas. Goh, kreeg Quast die rits niet open? πŸ˜‰

     

Geef een reactie

 
