RSS

Hopeloos!

14 Jul

Ik probeer Ashmanti te laten wennen aan dat Funboard. Tot nu toe zonder resultaat. Dus dacht ik “laat ik de Pipolino eerst eens proberen want die kent hij al heel lang”…. Ik schreef aan Ella:

Ben langzamerhand ernstig aan het twijfelen aan Ashmanti’s verstandelijke vermogens. De schat. Of hij is blind, of hartstikke dom, of hartstikke lui …of alles tegelijk. De Pipolino wordt hier echt al tijden gebruikt, kent hij goed: Quast rolt hem heen en weer, Ashmanti kijkt toe hoe hij het doet, en weet af en toe een graantje mee te pikken. Dus: vanochtend heb ik hem bij mij in een afgesloten keuken gezet met een gevulde pipolino. Beetje voorgedaan, eerste brokje viel er uit, hap-slik-weg …. daarna keerde ik hem de rug toe en ging aan het aanrecht rommelen. Wat doet Ashmanti?: blijft er naar kijken, duwt er een keer tegen aan zodat je de brokjes hoort rammelen …. en verder niks. Uiteindelijk ging hij ernaast op z’n rug liggen, kijken naar het plafond. Vanavond maar weer oefenen met hem in de keuken maar dan met dat Funboard. Volgens mij is hij een hopeloos geval.

Het Funboard heb ik opgegeven. Vanochtend weer met de Pipolino geprobeerd. De foto’s spreken voor zich Eentonig hè? Ik geef het op.

A
Ik zal hier eens goed naar kijken
A
Even wassen, misschien mag ik dan weg
A
Vrouwtje snapt het eindelijk: ze moet hem gewoon rollen
A
Ik krab me maar achter de oren: dat brokje dat voor dat rolding ligt is te ver weg
A
En maar weer wachten ….. vrouwtje begrijpt me niet ….

 
6 reacties

Geplaatst door op juli 14, 2015 in Algemeen

 

Tags: , ,

6 Reacties op “Hopeloos!

  1. Dicky

    juli 14, 2015 at 4:01 pm

    Ik lig in een deuk haha

     
  2. Maddy

    juli 14, 2015 at 4:04 pm

    Whahaha, heerlijk beest!

     
  3. mmld

    juli 14, 2015 at 5:11 pm

    Hahaha! Ik zou me niet teveel zorgen maken: hier had Leyna zo’n bal waar je snoepjes in doet binnen 3 seconden door, en Youp stond erbij en keek ernaar. “Die is weer goed in andere dingen” denk ik dan. 😉

     
    • margali

      juli 14, 2015 at 7:15 pm

      Ashmanti heeft tenminste nog belangstelling …. Dakotah doet niet eens haar ogen open, laat staan dat ze komt kijken …

       
  4. Eline

    juli 15, 2015 at 4:46 pm

    Liever lui dan moe :-).

     
  5. Yvonne den Boer

    augustus 14, 2015 at 11:55 am

    Ik moest wél lachen!……..sorry Ashmanti!

     

Geef een reactie

 
