RSS

Funboard

09 Jul

Wij hebben een Funboard! maar de enige die Fun heeft is Quast …. ik had het kunnen weten. De andere twee kijken toe, vinden al dat gedoe en kabaal interessant ,maar proberen zelf helemaal niks. Zelfs niet als ze honger hebben. En omdat ze bij mij afgepast voer krijgen is dat Funboard eigenlijk een extraatje en moet ik opletten dat er nu niet teveel gesnoept wordt door die rooie. Kortom: volgens mij een vrij overbodige aanschaf … net als de Pipolino waar Quast gretig mee aan de slag gaat en Ashmanti bij zit te kijken.

A

Vanochtend was ik Quast weer eens kwijt. Blijkbaar de kastdeur niet goed dichtgedaan.Hij moet om daar te komen vanaf een smal richeltje ruim 1.20 m bijna recht omhoog springen, en hoe hij dan daar terechtkomt zonder ook maar iets om te gooien of te verschuiven?? ik snap er niks van.

A

En op dit moment zitten we met de gordijnen dicht: er wordt een steiger geplaatst. De ragdolls wagen zich niet eens in de voorkamer, Quast durft wel maar dan bij mij op schoot 😉

A

A

 
5 reacties

Geplaatst door op juli 9, 2015 in Buitenwereld, Streken van Quast

 

Tags: ,

5 Reacties op “Funboard

  1. Dicky

    juli 9, 2015 at 8:51 pm

    Funboard, nooit van gehoord. Is dat een soort van activity spel met brokjes??
    Misschien meer iets voor jonge katjes of vreetzakjes

     
  2. margali

    juli 9, 2015 at 9:28 pm

    Dicky, hier is de link naar een beschrijving http://www.zooplus.nl/shop/katten/speelgoed/denkspeelgoed/voerbak/115002
    Het is geweldig voor katten die normaal gesproken altijd een bak met brokken hebben staan. Die moeten daardoor gewoon werken om ze te krijgen. Maar die katten van mij krijgen afgepast eten omdat ze zich anders compleet volvreten (is in het verleden gebleken). Dus ik kan het alleen maar als extraatje geven. Het is wel erg leuk om te zien welke toeren Quast uithaalt om ze te pakken te krijgen.

     
  3. marijke

    juli 9, 2015 at 10:34 pm

    Die kop van Ashmanti 🙂

     
    • margali

      juli 10, 2015 at 7:38 am

      Je bedoelt van achter die schuifdeur? Ja …. onze held op sokken …. 😉

       
  4. Yvonne den Boer

    augustus 14, 2015 at 11:58 am

    Oh oh,die Quast toch,wat zijn het toch een apies,die Coon’s,ik weet het nog met Gentle*,zat ook altijd ergens op!

     

Geef een reactie

 
