RSS

Als een prinses!

08 Jul

Dakotah heeft haar B-12 injektie weer te pakken. Als een prinses wordt ze in een schitterende Mercedes naar Liesbeth vervoerd, snel naar binnen, even op de weegschaal (OK, dat vindt ze minder) en dan terug in haar mand, spuit erin zonder enig protest, en hup weer terug naar huis. Ze vindt het tegenwoordig veel minder erg. Ik denk dat dit komt doordat we een andere routine hebben ingesteld. Bij de vorige B-12 serie belde Jan me op dat hij eraan kwam, dus dat was een heel kort gesprekje, en zodra ik de telefoon neerlegde wist Dakotah al hoe laat het was en zocht ze een schuilplek. Nu stuurt Jan mij heel stiekem en geniepig een emailtje met een tijdstip, en is er totaal geen sprake van stress vooraf ….want de dame heeft nog geen smartphone 😀 dus ze weet van niks.

Conditionering is blijkbaar toch iets waar ik aandacht aan moet besteden. Nu ik het anders doe is het opeens véél makkelijker geworden. Stress is blijkbaar goed te voorkomen als je eens gaat kijken naar wat er precies gebeurt in zo’n situatie. We moeten nu nog 2 keer en dan kijken wat het resultaat is. Daarvoor zullen we weer een bloedtest moeten doen, en ik denk dat ik dan tegelijk ook de 2 katers meeneem voor hun APK. We hebben nog wel wat voor de boeg dus, maar ik heb goeie hoop…..

 
5 reacties

Geplaatst door op juli 8, 2015 in Dakotah

 

5 Reacties op “Als een prinses!

  1. Maddy

    juli 8, 2015 at 6:52 pm

    Wat een bijdehandte prinses is het dan ook dat ze dondersgoed in de gaten heeft dat er wat te gebeuren staat als je zo’n kort telefoontje van Jan krijgt.

     
  2. Pieta

    juli 8, 2015 at 9:50 pm

    Dieren zijn heel erg slim en hebben een prima geheugen. Goed idee om het op deze manier op te lossen.

     
  3. Dicky

    juli 9, 2015 at 8:52 pm

    Slimme tante, leuk verhaal haha

     
  4. Nienke

    juli 10, 2015 at 3:30 pm

    Ze zijn zo slim …. Hier begreep ik pas ook niet waarom ze gestresst waren, maar dat kwam omdat ik de koffer onder het bed vandaan had gehaald met zomerkleding om uit te zoeken. Koffer=vrouwtje op vakantie=zogenaamd niet leuk (ook al hebben ze een fantastische oppas).

    Wel fijn dat het weer beter met Dakotah gaat! En dames houden nu eenmaal niet van weegschalen 😉

     
    • margali

      juli 13, 2015 at 6:58 am

      Katten leggen blijkbaar bliksemsnel in dat koppie een verbinding … jouw katjes dus ook 😉

       

Geef een reactie

 
