RSS

Dakotah update

27 Mei

Ik hoopte dat we vandaag – na 2 weken afbouwen van de Prednisolon – konden stoppen. Maar Liesbeth is bang dat we te snel gaan en dus moet ik nog 2 weken om de andere dag een halve (5mg) tablet geven, en daarna nog 2 weken 2x per week. Pillen slikken is geen probleem en dus houden we ons aan dit protocol.

Het gaat hartstikke goed met haar …ja Liesbeth, ik zeg het gewoon hardop, want als het fout gaat gebeurt dat toch wel, of ik nu wel of niet iets zeg, en positief denken is ook belangrijk 😉 Sinds een week zie ik Dakotah iedere dag spelen. Ze gaat soms helemaal uit haar dak, en bezorgt me een hartverzakking als ze vanuit het hoogste plateau van de blauwe boom wil overspringen naar de witte boom.Ooit heb ik haar dat een keer zien doen, maar dat wil ik niet meer hebben.

@B

 
4 reacties

Geplaatst door op mei 27, 2015 in Dakotah

 

4 Reacties op “Dakotah update

  1. Yvonne den Boer

    mei 27, 2015 at 7:23 pm

    Ze zit ook heel triomfantelijk op deze foto,zo van,mij krijg je niet klein,ik ben een dapper meisje en geniet van het leven!

     
  2. Maddy

    mei 28, 2015 at 6:28 am

    Heerlijk dat het weer zo goed gaat met Dakotah en hopelijk blijft dat zo gaan!

     
  3. Ella Joosten

    mei 28, 2015 at 5:05 pm

    Zij zit erbij, alsof ze in de spiegel heeft gekeken, en gezien hoe knap ze is. 😄 Heerlijk dat tevreden koppie.

     
    • margali

      mei 28, 2015 at 5:23 pm

      Dat doet ze regelmatig ja …. het is een ijdeltuitje … ze kan soms wel een minuut naar zichzelf zitten staren.

       

Geef een reactie

 
