RSS

Totáál ontregeld!

23 Mei

Want waar is de wasmachine gebleven?

Sinds 1 mei al zit ik met een kapotte wasmachine. Vorig jaar oktober nieuw gekocht. Die wasmachine heeft een dubbel funktie: hij wast (als-ie het doet) en is vooral een uitkijkpost voor Quast en Ashmanti als het eten wordt klaargemaakt (mijn eten of hun eten). En nu vanochtend is die wasmachine eindelijk opgehaald. Het onderdeel dat vervangen moet worden blijkt niet alleen niet bij de reparateur in voorraad, maar ook niet bij de fabriek zelf in Italie. Moet nog gemaakt worden. Levertijd ongeveer begin juni …. jaja. Ik wil dus een andere machine van een ander merk. Wordt bekeken.

A

A

Intussen zijn de heren hier dus de kluts kwijt. Ik heb van een stuk boekenkast een provisorisch kastje/uitkijkpost gemaakt. Hopelijk voldoet het 😀 en anders krijg ik denk ik ontslag …. Hopelijk komt er volgende week een eind aan de handwasjes en hoef ik de bovenburen niet meer te vragen of ik hun wasmachine mag gebruiken voor een grote was. Quast betrapte ik zojuist weer in een keukenkastje …. nee, Quast daar vind je die wasmachine niet 😉

A

 
3 reacties

Geplaatst door op mei 23, 2015 in Buitenwereld, Streken van Quast

 

3 Reacties op “Totáál ontregeld!

  1. Maddy

    mei 23, 2015 at 2:18 pm

    Jeetje, wat zul je onthand zijn zonder wasmachine en de mannen zonder uitkijkpost. Hopelijk keuren ze die vervanging wel goed, anders kun je wel gaan 😉

     
  2. mmld

    mei 25, 2015 at 9:35 pm

    Heel soms denk ik dat het meer in jouw koppie zit dan in die van de katten, maar daar wil ik vanaf wezen! 😉 😉

     
    • margali

      mei 25, 2015 at 9:41 pm

      Nou dat laat ik maar in het midden …. want je had ze moeten zien :D. Maar feit is ook dat we er allemaal bliksemsnel aan gewend waren en het eigenlijk een veel betere opstelling vinden. Maar tja … er is hier geen andere plek voor die wasmachine mogelijk, dus op enig moment zal die heerlijke ruimte weer een stuk kleiner zijn. Jammer!

       

Geef een reactie

 
