RSS

Rare Quast

15 Mei

Zoals ik hieronder al schreef: Quast is zichzelf niet sinds ik terug ben. De eerste avond leken alle katten niet te beseffen dat ik terug was, maar de volgende avond leek het als vanouds: Quast en Dakotah kwamen ’s avonds heerlijk op schoot en Ashmanti ging bovenin de grote krabton liggen. Maar daarna was het over. Quast was afstandelijk, en de laatste dagen leek hij zelfs wel een beetje gedeprimeerd. Dakotah ging zonder Quast dan maar naast me op haar catnip-kussen liggen.

Ik had steeds gezegd dat de ragdolls stressgevoelig zijn maar dat Quast zich nergens iets van aan trekt en gewoon z’n gang gaat. Dat klopte ook want bij de kattenoppas lag hij heel veel op schoot en knuffelde hij vaak. Maar misschien heeft hij toch meer last gehad van mijn vakantie dan ik dacht? Vandaag werd ik het een beetje zat …. en in een ingeving gaf ik hem een Zylkene door z’n avondvoer. Een uurtje later ging ik op de bank zitten en opeens was hij er als de kippen bij: snel op schoot, waardoor Dakotah er ook bij kroop en het weer ouderwets was. Hij is nu opeens heel genoeglijk.

A

‚

‚

 
3 reacties

Geplaatst door op mei 15, 2015 in Streken van Quast

 

3 Reacties op “Rare Quast

  1. Maddy

    mei 16, 2015 at 5:47 am

    Dat is dus met recht een echt binnenvetter!

     
    • margali

      mei 16, 2015 at 7:21 am

      Ik heb geen flauw idee Maddy. M’n eerste gedachte was natuurlijk dat hij iets onder de leden heeft, maar ik zie geen “fat lip” bij hem (iets dat hij tot nu toe ieder voorjaar had). Hij doet alles verder goed. Maar het ondeugende, vrolijke, soms hyper-aktieve gedrag is een beetje weg ….

       
  2. Yvonne den Boer

    mei 27, 2015 at 7:20 pm

    Hij is toch Maine Coon,die zijn echt wel gevoelig,maar doen graag stoer,ze hebben een heel klein hartje,ik weet het van mijn Gentle,die was ook zo.
    Fijn dat hij weer de oude is,je piekert je suf hé,als ze anders dan anders doen!

     

Geef een reactie

 
