RSS

Het raadsel van het verdwenen badpak

27 Mrt

Gisteren was ik bezig om kasten op te ruimen. Ik gebruikte de glazen eettafel als werktafel. Op een gegeven moment zocht ik mijn badpak, waarvan ik wist dat het in een grote doos moest zitten, maar daar was het niet. Nu had ik onlangs gekeken of ik dat nog paste (ja hoor ๐Ÿ˜€ ) dus ik wist dat het er moest zijn. Werkelijk รกlles afgezocht, kasten en linnenkast item voor item nagekeken, maar badpak was onvindbaar. Zou ik het dan na het passen met afgedankte kleding weggedaan hebben per ongeluk? Ik zat te balen als een stekker. Vanochtend kijk ik de eetkamer in, en zie iets raars onder de eettafel liggen.

IF

Ik mag geen namen noemen, maar ik verwijs naar dit bericht. Door alle gesjouw van gisteren heb ik het nu in m’n rug. Kan nauwelijks lopen en ademhalen. En heb vandaag zoveel te doen ….. Bedankt rooie!

 
8 reacties

Geplaatst door op maart 27, 2015 in Streken van Quast

 

8 Reacties op “Het raadsel van het verdwenen badpak

  1. Dicky

    maart 27, 2015 at 3:17 pm

    Ik lig echt in een deuk met die katten van jou Marga. Heerlijk travestietje, met jouw badpak aan de haal.
    Weet je trouwens dat katten gek zijn op badpakken??
    Dat komt door de chloorlucht. Mijn katten liggen ook te kroelen met mijn badpak en slepen er ook mee.

     
    • margali

      maart 27, 2015 at 4:26 pm

      Klopt Dicky, zelfs al heb ik een jaar niet gezwommen en is het badpak gewassen, toch ruiken ze die chloorlucht.

       
  2. Maddy

    maart 27, 2015 at 7:32 pm

    Haha, die rooie houdt je ook wel bezig hรฉ. Nooit een saai moment ๐Ÿ˜‰

     
  3. Ella Joosten

    maart 27, 2015 at 8:39 pm

    Hij is zo inventief onze grootmeester Quast๐Ÿ˜€๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜‰

     
  4. Nienke

    maart 28, 2015 at 10:27 pm

    Wat had Corien destijds een goed gevoel over een nieuw baasje voor die rooie ๐Ÿ˜‰

     
    • margali

      maart 29, 2015 at 6:29 am

      Volgens mij heeft ze spijt gekregen dat ze hem heeft laten gaan ๐Ÿ˜‰ Ik denk ook dat hij hier echt tot z’n recht is gekomen. Weet natuurlijk niet hoe hij in de opvang en in z’n vorige thuis was, maar hij heeft er hier een tijdje over gedaan om zo’n deugniet te worden als hij nu is. Daar is hard voor gestudeerd ๐Ÿ˜€
      Het verschil met vroeger is gewoon dat er nu iemand heel regelmatig rapporteert wat hij uitvreet zodat iedereen mee kan genieten.

       
  5. Pieta

    maart 29, 2015 at 12:35 pm

    Door de actie van Quast weet je nu wel precies wat er allemaal in je linnenkast ligt.

     
    • margali

      maart 29, 2015 at 8:40 pm

      Ik heb ontdekt dat m’n huis echt heel opgeruimd is. Met m’n hersens is het wat minder goed gesteld blijkbaar want ik begon echt aan mezelf te twijfelen over dat badpak. Heb die hele Quast niet in de buurt van die tafel gezien ๐Ÿ˜‰

       

Geef een reactie

 
