RSS

Uitproberen

07 Mrt

Wat heeft Dakotah nodig, en wat niet?
Afgelopen 2 dagen heb ik geëxperimenteerd. Woensdagavond geen Zylkene meer gegeven, en donderdag voor het eerst geen Cerenia. Maar ze was sinds woensdag stressig, verstopte zich rond het middaguur, zéker als de telefoon ging (taxi!!). Eten ging donderdag nog goed, maar was vrijdag heel matig. Vanochtend ging het natvoer goed maar ze wilde geen harde brokjes. Om 15.00 uur gaf ik haar een 1/4 Cerenia en om 18.00 uur at ze als een bootwerker…. natvoer met brokjes.

Voorzichtige conclusie van mij (want zeker weten doe je het nooit natuurlijk):
de Zylkene blijf ik voorlopig 1x per dag geven tegen de stress (het werkt blijkbaar goed) en de Cerenia blijft ook nog maar even op het lijstje. De Prednoral mag ik pas langzaam gaan afbouwen als Dakotah zeker 2 weken stabiel is met eten …

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op maart 7, 2015 in Dakotah

 

Geef een reactie

 
